پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

خريد ملك تركيه

۴۱ بازديد

خريد ملك تركيه يكي از بهترين راه‌هاي سرمايه گذاري در اين كشور است. با خريد آپارتمان در اين كشور در كمترين زمان ممكن مي‌توانيد صاحب يكي از معتبرترين پاسپورت‌هاي دنيا شويد. امروزه در برخي از شهرهاي تركيه مانند آلانيا، آنتاليا و يا استانبول سرمايه گذاري در پروژه‌هاي ساختماني بسيار زيادي صورت گرفته است. از زماني كه شهروندان كشورهاي ديگر موفق شدند با خريد ملك در اين كشور اقامت تركيه را دريافت كنند، سيل عظيمي از سرمايه گذاران خارجي براي خريد ملك يكي از شهرهاي تركيه را انتخاب كردند.

اگر به دنبال خريد خانه با قيمت مناسب در تركيه هستيد بايد به نكاتي توجه داشته باشيد. به عنوان مثال ملك در استانبول نسبت به ديگر شهرها داراي قيمت بالاتري است. با انتخاب منطقه‌هايي مناسب از شهرهايي مانند آنكارا و يا ازمير مي‌توانيد با پرداخت مبالغ مناسب‌تري نسبت به خريد خانه و آپارتمان اقدام كنيد. بهترين شهرهاي تركيه براي خريد آپارتمان كدام است؟ در اين مقاله ليستي از مناسب‌ترين شهرهاي تركيه را آورده‌ايم كه مي‌توانيد با خريد ملك در اين شهرها سرمايه گذاري كنيد.

056p_v10.jpg

خريد ملك تركيه براي اخذ پاسپورت

پيشرفت اقتصادي تركيه در سال‌هاي اخير باعث شده است تا اين كشور به يكي از كشورهاي رو به رشد جهان تبديل شود. به گفته برخي تركيه هم ‌اكنون ششمين اقتصاد برتر اروپا به شمار‌ مي‌رود. پيشرفت رو به جلو تركيه اين كشور را به جايگاهي مناسب براي سرمايه‌گذاري‌هاي بين‌المللي تبديل كرده است. از همين‌رو خريد ملك در تركيه يكي از تصميماتي است كه اغلب افراد براي سرمايه‌گذاري در اين كشور مي‌گيرند.

خريد آپارتمان در تركيه يكي از سريع‌ترين راه‌هاي اخذ پاسپورت اين كشور است. همچنين با اجاره ملك در اين كشور نيز مي‌توانيد اقامت موقت اين كشور را بگيريد.

مراحل خريد ملك تركيه

چگونه مي‌توانيم اقدام به خريد ملك در تركيه كنيم؟ زماني كه آپارتمان و يا ملك مورد نظر خود را پيدا كرديد مي‌توانيد نسبت به عقد قرارداد اقدام كنيد. يكي از مزاياي خريد ملك در تركيه اين است كه سرمايه گذاران خارجي در مدت زمان حضورشان در اين كشور از وجود يك مترجم حقوقي برخوردار مي‌شوند؛ اين مترجم از سوي دفاتر اسناد رسمي دولت منصوب مي‌شود. پس از آن بايد گذرنامه خود را براي ترجمه به دفتر اسناد رسمي ببريد؛ اين اقدام از سوي دولت تركيه يكي از الزامات براي خريد ملك تركيه است.

بهترين شهرهاي تركيه براي خريد آپارتمان

كدام شهر تركيه براي خريد ملك و سرمايه گذاري مناسب‌تر است؟ طي چندين سال گذشته صنعت ساخت‌وساز كشور تركيه به واسطه افزايش تقاضاي خريد ملك در تركيه و هجوم سرمايه گذاران خارجي به اين كشور رونق زيادي پيدا كرده است. اگر قصد خريد ملك در تركيه داريد، ادامه اين مقاله را مطالعه كنيد. ليستي از بهترين شهرهاي تركيه براي خريد آپارتمان و ملك به شما كمك مي‌كند تا براي سرمايه گذاري در اين كشور راحت‌تر تصميم گيري كنيد.

آلانيا

آلانيا يكي از خوش آب و هواترين شهرهاي تركيه است كه نظر بسياري از سرمايه گذاران خارجي را به سوي خود جلب كرده است. يكي ديگر از مزيت‌هاي اين شهر براي خريد ملك، نزديكي فرودگاه آلانيا است كه جذابيت سكونت در اين شهر زيبا را دوچندان كرده است. زندگي در شهر آلانيا با توجه به اينكه يك شهر ساحلي محسوب مي‌شود داراي مزايا و معايب متعددي است.

يكي از معايب خريد آپارتمان در شهرهاي ساحلي تركيه، شلوغ بودن اين شهرها در فصل‌هاي توريستي سال است. بنابراين اگر قصد خريد آپارتمان در اين شهر را داريد بايد بدانيد كه آلانيا در تابستان چيزي حدود سه برابر جمعيت خود گردشگر مي‌پذيرد؛ پس در تابستان نمي‌توان آن را شهري آرام براي سكونت دانست. اما مزاياي خريد ملك در اين شهر، رونق رو به افزايش آن به واسطه ورود همين گردشگران خارجي است.

آنتاليا

يكي ديگر از انتخاب‌هاي ايده آل براي خريد ملك در تركيه شهر آنتاليا است. از ديد بيشتر سرمايه گذاران خارجي، آنتاليا بهترين مقصد براي سرمايه گذاري از طريق خريد ملك است. آب و هواي مطبوع و سواحل زيبا تنها بخشي از جاذبه‌هاي توريستي اين شهر به شمار مي‌روند.

اگر قصد سرمايه گذاري در آنتاليا داريد، مي‌توانيد باتوجه به بودجه خود ويلايي كنار دريا و يا آپارتماني مدرن در مركز شهر را براي سرمايه گذاري انتخاب كنيد. قيمت خريد ملك در آنتاليا مانند هر شهري ديگري متناسب با هر منطقه متفاوت است. اگر به دنبال خريد آپارتمان‌هايي با قيمت مناسب در آنتاليا هستيد، مناطق «كپز» و «دوش‌ملتي» منطقه‌هاي مناسبي به شمار مي‌روند. براي خريد آپارتمان‌هايي لوكس‌تر و گران‌تر بايد سري به منطقه‌هاي «لارا» و «كونيالتي» بزنيد.

استانبول

كمتر كسي است كه با محبوب‌ترين شهر تركيه آشنايي نداشته باشد! استانبول در شمال غربي تركيه و در دو قاره آسيايي و اروپايي گسترده شده است و يكي از مناسب‌ترين شهرها براي خريد ملك تركيه به شمار مي‌رود. هدفتان از سرمايه گذاري املاك در تركيه چيست؟ آيا با هدف اقامت و زندگي قصد سرمايه گذاري در اين كشور داريد و يا تنها با اهداف گردشگري مي‌خواهيد ملكي در اين كشور خريداري كنيد؟

هدفتان از سرمايه گذاري در تركيه هر چه كه باشد، مي‌توانيد متناسب با بودجه خود ملكي مناسب در يكي از شهرهاي آن مانند استانبول خريداري كنيد. هم‌اكنون بسياري از سرمايه گذاران مشتاق هستند تا آپارتمان‌هاي لوكس و نوسازي كه در مركز شهر استانبول توسط معروف‌ترين معماران جهان ساخته شده‌اند را خريداري كنند. بي‌شك استانبول يكي از بهترين شهرهاي جهان براي خريد ملك و سرمايه گذاري است. اما اگر مي‌خواهيد از طريق خريد ملك در اين شهر سرمايه گذاري كنيد، حتما از مشاوره‌هاي تخصصي استفاده كنيد.

بودروم

يكي ديگر از شهرهاي مناسب براي سرمايه گذاري شهر بودروم است كه در جوار سواحل اژه واقع شده است. زيبايي وصف ناپذير اين شهر آن را به يكي از محبوب‌ترين مقاصد براي خريد ملك و سرمايه گذاري در دنيا تبديل كرده است. گردشگران خارجي اين شهر را به عنوان بهشت اماكن فرهنگي و تاريخي و مكاني براي انجام فعاليت‌هاي ورزشي تبديل كرده است.

بسياري از املاكي كه در اين شهر به فروش مي‌رسند در دامنه كوه قرار گرفته‌اند. به همين خاطر ويلاهاي اين شهر داراي ويوي دريا بوده و همين موضوع بودروم را به يكي انتخاب‌هاي سرمايه گذاران خارجي تبديل كرده است.

عنوان :

بهترين شهرهاي تركيه براي خريد آپارتمان

متا:

براي خريد ملك در تركيه چه شهرهايي مناسب است؟ قيمت خريد ملك در تركيه چقدر است؟

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.