یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

خريد لوازم آرايش عروس

۳۸ بازديد

خريد لوازم آرايش عروس

يكي از كارهاي لذت بخش و البته پر هزينه كه عروس و دامادها قبل از عروسي انجام مي دهند، خريد لوازم آرايشي لازم است. امروزه به دليل هزينه زياد و كمبود وقت، توصيه مي شود اقلام كاربردي و ضروري خود را از فروشگاه هاي اينترنتي معتبر خريداري كنند. در چاپار آنلاين ليستي از اقلام ضروري و كاربردي بهداشتي و زيبايي براي انتخاب و خريد با توجه به نياز و بودجه خود آورده شده است.

m2_kzqs.jpg 

 

لوازم آرايشي صورت:

پرايمر

اولين محصولي كه براي شروع آرايش به آن نياز داريد استفاده از پرايمر است كه بايد بسته به نوع پوست خود (چرب، خشك، معمولي) خريداري كنيد. پرايمر پايه آرايش شما است كه منافذ و خطوط ريز روي صورت را كاهش مي دهد و به شما كمك مي كند پوستي صاف و يكدست براي آرايشي زيبا داشته باشيد. پرايمر همچنين به ماندگاري بيشتر آرايش روي پوست كمك مي كند. پس خريد پرايمر را براي آرايش بهتر فراموش نكنيد.

 

 

كانسيلر

استفاده از كانسيلر لكه هاي تيره، قرمزي و جوش هاي سرسياه در نقاط مختلف صورت و خطوط ريز پوست را مي پوشاند و ظاهر پوست يكدست و بدون لك و تيرگي مي شود. بنابراين اگر پوست شما تيره، قرمز و لكه دار است، حتما كانسيلر مناسب با رنگ پوست خود را از چاپار آنلاين خريداري كنيد.

كرم پودر

يكي ديگر از لوازم آرايشي مورد نياز كرم پودر است كه با توجه به رنگ و نوع پوست خود مناسب ترين آن را خريداري كنيد. عدم انتخاب رنگ و تناژ مناسب باعث مي شود صورت شما رنگ و حالت طبيعي خود را از دست بدهد، پس قبل از خريد كمي روي پوست دست خود امتحان كنيد تا كرم پودرتان را به درستي انتخاب كنيد.

پنكك

محصول آرايشي و بهداشتي به صورت پودري سبك كه براي صاف كردن و درخشان كردن پوست استفاده مي شود. استفاده از پنكيك باعث مات شدن نواحي براق صورت و كاهش خطوط ريز روي پوست صورت مي شود. مي توانيد به تنهايي يا روي كرم پودر استفاده كنيد.

بي بي كرم و سي سي كرم

 اگر مي خواهيد هر روز آرايش كنيد، استفاده منظم از كرم پودر مي تواند به پوست شما آسيب برساند. به همين دليل استفاده از بي بي كرم و سي سي كرم ها توصيه مي شود چرا كه اين كرم ها بافت سبكي دارند كه علاوه بر آبرساني به پوست به دليل داشتن رنگدانه ها، به خوبي روي پوست پخش شده و پوششي صاف و يكدست ايجاد مي كند با خود داشته باشيد.

پالت كانتور

اگر يك آرايشگر حرفه اي هستيد، مي توانيد يك پالت كانتور بخريد. پالت كانتور در رنگ هاي مختلف موجود است و داراي بافتي صاف و رنگدانه هاي قوي است كه به راحتي با هم تركيب مي شوند. كانتور محصولي است كه براي مدل‌سازي و مشخص كردن خطوط صورت، برجسته‌كردن و زاويه‌دهي نواحي مختلف صورت به كار مي‌رود و مي‌توان از آن در نواحي كه نياز به اصلاح دارند استفاده كرد و عيوب را با كانتور از بين برد. با رنگ ها و سايه هاي پالت، مي توانيد چشم ها، استخوان هاي گونه، چانه و گردن را مشخص كنيد.

رژ گونه

براي اينكه صورت و آرايش خود را جذاب جلوه دهيد، بايد رژگونه مناسب رنگ پوست خود را بپوشيد. رژگونه ها در انواع پودري، مايع و كرمي و در رنگ هاي مختلف و زيبا در بازار موجود است كه رايج ترين انواع آن رژگونه هاي پودري است كه مي توانيد با توجه به رنگ پوست خود (روشن يا تيره) از چاپار آنلاين خريداري كنيد و لذت ببريد.

آرايش پاك كن

پاك نكردن آرايش از روي صورت مي تواند به پوست شما آسيب برساند و باعث چروك شدن آن شود. بنابراين داشتن پاك كننده آرايش ضروري است. از پاك كننده آرايش چشم براي پاك كردن آرايش چشم و شير پاك كن براي پاك كردن آرايش صورت استفاده كنيد، سپس پوست خود را با فوم يا ژل پاك كننده بشوييد.

 

 

لوازم آرايشي لب

رژ لب

رنگ لب ها و زيبايي آن ها جلوه خاصي به صورت و آرايش شما مي بخشد، به همين دليل رژ لب يكي از لوازم آرايشي است كه بايد در كيف آرايش خود داشته باشيد. رژ لب ها در رنگ ها و انواع مختلف ( جامد و مايع ) در بازار موجود است و شما بايد رژ لب هاي زيبا و رنگي را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب كنيد. بهتر است هميشه چندين رنگ رژ لب داشته باشيد زيرا گاهي اوقات مي توانيد آنها را با هم تركيب كنيد تا به رنگ دلخواه برسيد

 

خط لب

استفاده از رژ لب به تنهايي مي تواند ظاهري ساده و مات به آرايش شما بدهد. اگر لب هاي نازكي داريد، مي توانيد با خريد و استفاده از خط لب، لب هاي خود را بزرگتر نشان دهيد. استفاده از رژ لب از رفع چين و چروك لب جلوگيري مي كند و ماندگاري آن را افزايش مي دهد

 

بالم لب

بالم لب ماده اي موم مانند است كه براي مرطوب كردن لب ها و رفع خشكي لب ها استفاده مي شود. قبل از زدن رژ لب، بهتر است مقداري بالم لب را به لب هاي خود بزنيد تا رطوبت آن حفظ شود

آرايش چشم

كانسيلر چشم

براي اينكه آرايش چشم بي نقص باشد، بايد زيرسازي مناسبي داشته باشيد. براي اين كار بايد يك اصلاح كننده متناسب با رنگ پوستتان داشته باشيد. با كمك كانسيلر، تون تيره و كدر و چين و چروك دور چشم پوشانده شده و براي آرايش آماده مي شود. كانسيلرها در انواع مايع، كرم، استكي و مدادي موجود هستند.

 

پرايمر چشم

پرايمر يك محصول آرايشي مايع يا كرم است كه روي پلك ها براي پوشاندن سياهي و خطوط ريز دور چشم استفاده مي شود و آرايش چشم به خصوص سايه چشم صاف، يكدست و تميز است.

 

ريمل چشم

از ريمل براي پرپشت كردن، پركردن و بلند كردن مژه ها استفاده مي شود و ظاهر و زيبايي خاصي به چشمان شما مي بخشد. ريمل يكي از اصلي ترين لوازم آرايشي است و بدون آن آرايش چشم شما كامل نخواهد بود.

حتي اگر آرايش زيادي نداريد، باز هم بايد يك ريمل خوب در كيف آرايش خود داشته باشيد.

 

خط چشم

استفاده از خط چشم حالت چشم و صورت را تغيير مي دهد و به همين دليل در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. خط چشم براي درشت تر نشان دادن چشم ها استفاده مي شود و انواع مختلفي در بازار وجود دارد: خط چشم ماژيكي، مايع مويي، مدادي، سايه‌اي و ژله‌اي.

بهتر است يكي از انواع آن را از فروشگاه اينترنتي چاپار آلاين با توجه به نياز و مهارت خود در زمينه آرايش تهيه كنيد.

 

مداد چشم

يكي ديگر از ابزارهاي آرايش چشم استفاده از خط چشم است كه در زيباتر شدن چشمان شما موثر است. برخي به دليل سهولت و سهولت استفاده به جاي خط چشم از مداد چشم استفاده مي كنند. خط چشم در رنگ هاي مختلف موجود است كه مي توانيد هم در خارج از چشم، هم روي پلك و هم در داخل چشم خود استفاده كنيد. يكي از رايج ترين رنگ هاي خط چشم كه بايد در كيف آرايش خود داشته باشيد مشكي و قهوه اي است.

سايه چشم

مهمترين قسمت آرايش چشم استفاده از سايه چشم است كه در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. سايه زدن باعث زيباتر شدن چشم ها و رفع عيوب و عيوب احتمالي مي شود. استفاده از سايه هاي مخصوص و مناسب با رنگ چشم و پوست، زيبايي چشمان شما را بيشتر كرده و به صورت و آرايش شما رنگ، درخشندگي و روحيه مي بخشد. به همين دليل استفاده از سايه چشم در آرايش توصيه مي شود. سايه چشم در انواع پودري، كرمي، مايع، مدادي و ... موجود است.

 

فرمژه

اگر مژه هاي كوتاه يا كم حالت داريد، مي توانيد از فر كننده استفاده كنيد تا آنها را بلندتر و پرپشت تر نشان دهيد. فر كردن و حالت دادن به مژه هاي خود قبل از زدن ريمل ظاهري زيباتر به آن ها مي بخشد.

 

مژه مصنوعي

چشم ها و مژه ها زيبايي چهره و آرايش شما را جذاب تر مي كنند. امروزه استفاده از مژه هاي مصنوعي براي بلند كردن و پركردن مژه ها و پرپشت نشان دادن آن ها بسيار رايج شده است. با توجه به وضعيت چشم ها و سبك آرايش خود مي توانيد مناسب ترين مدل مژه مصنوعي را از چاپار آنلاين خريداري كنيد تا بدون نياز به آرايشگر به راحتي چشم هاي خود را در منزل زيبا كنيد.

لوازم آرايشي ابرو

ريمل يا ژل ابرو

خريد و استفاده از ريمل ابرو، ابروهاي شما را پرتر مي كند و آن ها را زيبا و مرتب مي كند. ريمل ابرو در انواع مختلف (بي رنگ، رنگي، تقويت كننده) و با فرمول هاي مختلف در بازار موجود است و انواع رنگي آن مي تواند جايگزين مناسبي براي جلوگيري از رنگ آميزي مداوم ابروها و ريزش ابرو باشد.

 

سايه ابرو

اين ابزار آرايشي كه شبيه سايه چشم و پودر معمولي است، براي پركردن ابروهاي نازك، كم حجم، نازك يا شديدا موج دار استفاده مي شود تا ظاهري طبيعي به ابروهاي شما بدهد. سايه هاي ابرو به طور كلي در رنگ هاي قهوه اي روشن و تيره، تك رنگ، دو رنگ يا چهار رنگ در بازار موجود است كه مي توانيد از چاپار آنلاين خريداري كنيد.

لوازم آرايش و مراقبت از ناخن

كرم دست

براي جوانسازي پوست دست بايد از كرم دست مخصوص استفاده كنيد. اين كرم بايد پوست دست هاي شما را مرطوب كرده و آنها را نرم كند.

 

لاك ناخن

براي زيباتر شدن دست ها مي توانيد از لاك ناخن مات يا براق استفاده كنيد. امروزه لاك در رنگ هاي متنوعي موجود است، اما توصيه مي شود براي رفع نياز به رنگ هاي ديگر، لاك قرمز را در كيف آرايش خود داشته باشيد. هنگام خريد لاك به تمركز و برس زدن دقت كنيد و لاك هايي بخريد كه زود خشك شوند و ظاهري يكدست روي ناخن هاي شما ايجاد كنند.

 

لاك پاك‌كن

براي پاك كردن لاك ناخن، داشتن يك پاك كننده ضروري است، بنابراين هميشه آن را در كيف آرايش خود ببريد. امروزه دو مدل لاك پاك كن (استوني و غير استوني) وجود دارد. لاك پاك كن هاي استوني اثر پاك كنندگي قوي تري دارند، اما ناخن ها را خشك مي كنند و نسبت به پاك كننده هاي ناخن غير استوني كه عموماً به صورت پد در دسترس هستند، گزينه ملايم تر و بهتري براي استفاده مكرر هستند.

 

ست مانيكور ناخن

براي صرفه جويي در وقت و هزينه، توصيه مي شود يك ست مانيكور خريداري كنيد تا بتوانيد ناخن هاي خود را در خانه حالت دهيد و مرتب كنيد. ست مانيكور شامل قيچي، ناخن گير، سوهان و بافر ناخن، پوشر كوتيكول، گوشت‌گير يا نيپر، روغن و مرطوب كننده‌هاي مخصوص ناخن مي باشد.

پيشنهاد ما خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني براي ست عروس با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين است.

خريد لوازم آرايشي

خريد لوازم مراقبت پوست

خريد لوازم بهداشتي

خريد عطر و ادكلن

https://www.ted.com/profiles/31868525
https://www.behance.net/danisama92
https://akashfras5.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-91
https://www.twitch.tv/akashfras5
https://www.openstreetmap.org/user/AkashFras5
https://www.tripadvisor.com/Profile/C9270PCdanis
https://www.4shared.com/u/yekkPXFe/AkashFras5.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28168060

 

انواع روش هاي احداث باغ ميوه

۲۳ بازديد

انواع روش هاي احداث باغ ميوه

رشد گياهان ميوه مي تواند بسيار رضايت بخش باشد - ميوه هاي خود معمولا ارزان تر و سالم تر هستند. شما مي توانيد خودتان تصميم بگيريد كه آيا از محصولات شيميايي حفاظت از گياهان استفاده كنيد يا از روش هاي سازگار با محيط زيست استفاده كنيد. با اين حال، براي اينكه رشد يك باغ مشكلات زيادي ايجاد نكند، قرار دادن باغ در يك قطعه بايد مقدم بر آماده سازي مناسب باشد - مكان مناسب باغ را انتخاب كنيد، خاك را آماده كنيد، كاشت را برنامه ريزي كنيد و بهترين گونه هاي گياهان ميوه را انتخاب كنيد. كه ميوه هاي خوشمزه اي دارند، اما در شرايطي كه بتوانيد آنها را در زمين خود تهيه كنيد، به خوبي رشد مي كنند.

انتخاب مكان و مساحت باغي كه قرار است احداث شود

اولين مشكلي كه در هنگام تصميم به ايجاد يك باغ در يك قطعه بايد حل كنيم، انتخاب مكان مناسب براي رشد گياهان ميوه و تعيين منطقه اي است كه باغ در آن اشغال خواهد شد. اين اولين و بسيار مهم تصميمي است كه بر موفقيت بقيه پروژه تاثير مي گذارد. بنابراين بايد به دقت مورد توجه قرار گيرد و با دقت لازم انجام شود.

 

هنگام تعيين مساحت و محل باغ كاشته شده، پيشنهاد مي كنم عناصر زير را در نظر بگيريد:

 

چه انتظاري از محصولات كشت شده در زمين داريد؟

چه مساحتي از زمين داريد و چه بخشي از آن را مي خواهيد براي باغ اختصاص دهيد

محل زمين شما كجاست و شرايط محيطي آنجا چگونه است

با توجه به انتظارات شما، اول از همه متوجه شدم كه مي خواهيد در كدام شخصيت از طرح خود استفاده كنيد. در زمين، در كنار باغ، ممكن است بخشي براي كاشت سبزيجات، قسمت تزئيني و قسمت نشيمن وجود داشته باشد.

 

معمولاً حدود 1/3 از كل مساحت زمين براي باغ در نظر گرفته مي شود. اگر مساحت زمين شما تقريباً 300 متر مربع باشد، مي توانيد تقريباً 100 متر مربع را براي باغ در نظر بگيريد. چنين منطقه اي امكان كشت انواع درختان ميوه و درختچه ها را فراهم مي كند و براي نياز يك خانواده 5 نفره كافي است. اگر زمين شما بزرگتر از 300 متر مربع است، چه مقدار از آن را صرف باغ مي كنيد كاملاً به نياز شما بستگي دارد. با اين حال، اگر طرح بسيار كوچكتر باشد - مصالحه لازم است. البته لازم نيست از پرورش سبزيجات يا گياهان زينتي دست بكشيد. با اين حال، ممكن است لازم باشد تنوع گونه هاي ميوه اي را كه مي توانيد در باغ خود پرورش دهيد، محدود كنيد.

 

راه حل اين مشكل مي تواند كشت فشرده باشد كه شامل كشت واريته هاي كوچك درختي (واريته هاي كوتاه و پاكوتاه) است كه مي توان آنها را در فواصل زماني كوتاه كاشت. به لطف اين، در يك منطقه كوچك از باغ، بسته به نياز خود، مي توانيد درختان مختلف زيادي بكاريد و عملكرد نسبتاً بالايي داشته باشيد. بوته هاي توت (بيشتر توت قرمز و انگور فرنگي) را مي توان به شكل طناب به ديوار يا حصار هدايت كرد. حتي توت فرنگي را مي توان روي سازه هاي عمودي پرورش داد!

 

بالا رفتن از توت فرنگي - كشت، مراقبت، انواع

 

براي پرورش توت فرنگي به باغ خود نياز نداريد. توت فرنگي كوهنوردي، ايده آل براي رشد گلدان، در بالكن ها و تراس ها بسيار مفيد است - بارور و بارور تا اواخر پاييز. ببينيد رشد توت فرنگي هاي كوهنوردي در گلدان چگونه است و كدام گونه از توت فرنگي هاي كوهنوردي براي رشد در بالكن در آب و هواي ما مناسب هستند.

 

قسمتي از باغ بايد به وضوح در قطعه جدا شود. اگر درختان را به طور آشفته بكاريد و بين آنها سبزيجات بكاريد، معلوم مي شود كه نگهداري از چنين باغي بسيار سنگين خواهد بود. محصولي كه در نهايت برداشت مي كنيد كم و بي كيفيت خواهد بود.

 

اگر مساحت زمين شما براي جدا كردن قسمت ميوه، سبزي و تزئيني بسيار كوچك است، مي توانيد باغ را با يك باغ زينتي تركيب كنيد. با اين محلول يك چمن بين درختان ميوه قرار دهيد. به لطف اين، قسمت ميوه تزئيني و سرگرم كننده مي شود.

 

باغ كاشته شده در زمين بايد با قسمت تزئيني و گياهي آن هماهنگ باشد. مهم است كه تك تك قسمت‌هاي باغ نه تنها از نظر بصري منطبق باشند، بلكه در تأمين شرايط محيطي مناسب براي گياهان نيز اختلال ايجاد نكنند. اگر گياهاني با شرايط مشابه براي آب، گرما و نور در مجاورت آن بكاريد، مراقبت از زمين آسان تر خواهد بود. مكان آفتابي و آرام براي اكثر درختان ميوه ايده آل است. از طرف ديگر، بوته هاي توت با سايه روشن مزاحم نمي شوند.

 

توجه! به ياد داشته باشيد كه توت فرنگي و توت فرنگي وحشي اگرچه از گياهان ميوه هستند، اما بايد در قسمتي كه براي پرورش سبزيجات در نظر گرفته شده است، پرورش داده شوند! اين به دليل اندازه كوچك اين گياهان و الزامات مراقبت از آنها است. مانند سبزيجات، آنها بايد به طور مداوم رشد كنند (از رشد هر ساله در يك مكان خودداري كنيد).

https://gitlab.com/akinnahal

https://dribbble.com/akinnahal/about

https://www.quora.com/profile/Akinnahal

 

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ؛ كدام يك را بخريم؟

۳۳ بازديد

 

 

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ؛ كدام يك را بخريم؟

2 برند برتر توليدكننده ماشين لباسشويي در دنيا، برندهاي بوش و آاگ هستند كه هر دو در كشور آلمان فعاليت مي‌كنند. اگر شما هم در بين انتخاب اين دو برند شك داريد و نمي‌توانيد به مقايسه لباسشويي بوش و آاگ بپردازيد، پيشنهاد مي‌كنيم كه اين مطلب را به دقت بخوانيد تا تمام اطلاعات درباره ماشين لباسشويي‌هاي اين 2 برند را كسب كنيد و راحت‌تر انتخاب نماييد.

z7_46jw.jpg

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ

ماشين لباسشويي يكي از مهم‌ترين لوازم برقي در هر خانه است كه تمامي لكه‌هاي روي لباس را در كمترين زمان از بين ميبرد تا اعضاي خانواده هميشه لباس‌هاي تميز و زيبا داشته باشند. به همين دليل خريد بهترين ماشين لباسشويي بر  اساس شرايط و معيارهاي هر خانواده، كار خيلي راحتي نيست. بهترين برندهاي توليدكننده ماشين لباسشويي در كل دنيا برندهاي بوش و آاگ هستند كه هريك معايب و مزاياي خاصي را در مقايسه با يكديگر دارند و در ادامه با اين موارد بيشتر آشنا خواهيد شد.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ تاريخچه برند

اگر مردد هستيد كه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ؟ بهتر است ابتدا درباره كشور سازنده هريك اطلاعاتي كسب كنيد:

  • بوش: برند بوش در سال 1901 در شهر اشتوتگارت آلمان فعاليت خود را شروع كرد و به تدريج در كشورهاي تركيه، چين، مالزي و مجارستان كارخانه‌هايي را تاسيس نمود تا محصولاتش تحت ليسانس آلمان توليد و به كشورهاي ديگر فروخته شوند. در حال حاضر اين برند جزو 3 برند برتر توليدكننده لوازم خانگي در دنياست.
  • آاگ: برند آاگ از سال 1883 فعاليت خود را در شهر برلين آلمان شروع كرد و ابتدا در زمينه توليد ژنراتور و لامپ فعاليت داشت و با شروع جنگ جهاني دوم فعاليت خود را به سمت توليد هواپيما و خودرو تغيير داد. بر خلاف برند هميشه موفق بوش، اين برند آلماني فراز و نشيب‌هاي زيادي را تجربه كرده و چندين بار تا مرز ورشكستگي نيز پيش رفته است. در حال حاضر اين برند در تمام دنيا شهرت زيادي درباره كيفيت بالاي محصولاتش و عمر بالاي آنها دارد. لازم به ذكر است كه محصولات آاگ علاوه بر المان در كشور اسپانيا نيز مونتاژ مي‌شود.
  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ ظاهري

بر اساس تحقيقاتي كه بر روي محصولات بوش و آاگ آنجام شده، ظاهر ماشين لباسشويي‌هاي بوش تا به امروز تغييرات زيادي را جهت استفاده راحت‌تر كاربر از دستگاه داشته است.  

 

در طراحي هر مدل جديدتر بوش سعي مي‌شود كه به ارگونومي بدن توجه زيادي شودو ظاهر ان لوكس، مدرن و زيباتر از قبل باشد. اين در حالي است كه طراحان ماشين لباسشويي آاگ زحمت زيايد براي طراحي بدنه ظاهري دستگاه نمي‌كشند و تقريبا مي‌تواند گفت كه از نظر ظاهري مدل‌هاي آاگ تغيير محسوسي نكرده‌اند. پس اگر به دنبال خريد لباسشويي با ظاهر جديد، جذاب و مدرن هستيد، برند بوش براي شما بهتر است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در استفاده از مواد مصرفي

اگرچه برند آاگ هزينه زيادي در طراحي ظاهر جديد مدل‌هاي خود نمي‌كند، اما در عوض دقت بالاتري بر روي استفاده از متريال و مواد مصرفي با كيفيت‌تر دارد. بدين ترتيب عمر مواد و قطعات استفاده شده در ماشين لباسشويي آاگ بالاتر است. البته اين را بدانيد كه مواد اوليه برند بوش نيز بسيار عالي است و كيفيت قابل قبولي دارد.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ ديگ ماشين لباسشويي

بر اساس تجربه كاربران ديگ ماشين لباسشويي‌هاي بوش پس از 3 تا 5 سال به مرور صداي كمي را توليد مي‌كنند كه اين مساله به ضعيف شدن محل نصب ديگ و نوع آن بازمي‌گردد. اين در حالي است كه اين مشكل در ماشين لباسشويي‌هاي آاگ ممكن است بعد از 10 سال يا بيشتر اتفاق بيفتد و اين موضوع به دليل استفاده از مواد اوليه بهتر است. لذا نياز به تعميرات لباسشويي بوش  زودتر از تعمير برند آاگ اتفاق خواهد افتاد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از نظر پمپ

پمپ استفاده شده در برند بوش و آاگ پمپ آكسول ايتاليايي است كه كيفيت بسيار خوبي دارد. لذا از نظر كيفيت پمپ، اين دو برند در يك سطح هستند و تفاوتي ميان آنها نيست.

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از نظر برد الكتريكي

با توجه به نقش بسيار مهم برد در ماشين لباسشويي، كيفيت بالاي برد در هنگام خريد لباسشويي بسيار مهم است. چرا كه اين قطعه مانند مغز براي انسان است و خرابي‌اش به منزله خرابي كل دستگاه قلمداد مي‌شود. به نظر مي‌رسد كه بردهاي الكتريكي آاگ در مقايسه با بردهاي ماشين لباسشويي بوش نسبت به نوسانات برق حساس‌تر هستند و زودتر خراب مي‌شونددر مقايسه با برند آاگ قطعه برد الكتريكي ماشين لباسشويي بوش حساسيت كمتري نسبت به نوسانات برقي و شوك الكتريكي دارد و عمر بيشتر خواهد داشت.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از نظر قيمت قطعات يدكي

اگر هنوز براي شما سوال است كه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ؟ بايد به شما بگوييم كه يمي از مقايسه‌هاي مهم بين اين دو برند در زمينه قيمت قطعات يدكي آنهاست. با توجه به اينكه برند آاگ تنها در اروپا توليد و مونتاژ مي‌شود و كيفيت مواد اوليه بالاتري دارند، قطعات يدكي آنها بسيار گرانتر از قطعات يدكي برند بوش است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در زمينه موتور

موتور استفاده شده در هر دو برند آاگ و بوش از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است و رضايت بالايي از مشتريان خود دارند. عمر اين موتورها بسيار بالاست و به همين خاطر نمي‌توان گفت كه كدام برند از موتور بهترين استفاده مي‌كند.

 

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از نظر تعداد برنامه شستشو

تعداد برنامه‌هاي شستشوي ماشين لباسشويي بوش نسبت به برند آاگ بيشتر است و از تنوع بالاتري برخوردار مي‌باشد. علت اين مساله تمركز طراحان بوش بر روي استفاده راحت‌تر كاربر از دستگاه است تا بر اساس جنس پارچه و درجه كثيفي بهترين برنامه را انتخاب كند و نيازي به تنظيمات دستي نباشد. اين در حالي است كه برند آاگ به جاي بيشتر كردن برنامه‌هاي متنوع سعي در بالا بردن كيفيت شستشو در عين سادگي دارد. جالب اينجاست كه همان برنامه‌هاي محدودتر لباسشويي آاگ، كاملا مناسب و كافي هستند و بر اساس نظر كاربران كيفيت شستشوي برند آاگ بسيار بالاتر است.

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ در سرعت تعميرات

به نظر مي‌رسد كه تعميرات لباسشويي بوش نسبت به لباسشويي آاگ سرعت بيشتري داشته باشد چرا كه قطعات يدكي اين برند بيشتر در بازار وجود دارد و مي‌تواند به سرعت از كشور تركيه موجود شود. اين در حالي است كه اگر تعمير لباسشويي آاگ شما نياز به قطعه جديدي داشته باشد بايد از آلمان ارسال گردد. از آنجا كه فروش ماشين لباسشويي بوش نسبت به آاگ در ايران بيشتر است قطعات يدكي برند آاگ ناياب‌تر از برند بوش است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در تنوع مدل

برند آاگ تاكيد زيادي بر روي تنوع دادن به محصولات خود ندارد و عمده تمركز خود را بر روي كيفيت محصولات خود گذاشته است. اما برند بوش مدل‌هاي متنوعي را توليد مي‌كند تا هر كاربر بر اساس سليقه، مدل و شرايط خود بهترين را انتخاب كند. اگر به دنبال لباسشويي با مدل و طرح جديد هستيد برند بوش براي شما بهتر است. اما اگر حساسيتي روي مدل لباسشويي خود نداريد و عملكرد عالي دستگاه براي شما مهم‌تر است به خريد لباسشويي آاگ فكر كنيد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در داشتن خريدي آسان

با توجه به اينكه هر دو برند آاگ و بوش آلماني هستند و به ايران وارد مي‌شوند؛ احتمال ناياب بودن تعدادي از مدل‌هاي پر فروش بسيار بالاست. به همين دليل خريدار مجبور به پرس و جو كردن درباره موجود بودن مدل دلخواه خود، از ميان تعداد زيادي فروشنده در بازار است. اين مساله ممكن است لذت خريد كردن را از بين ببرد و آن را به كاري طولاني و خسته كننده مبدل سازد. با توجه به محبوبيت و شهرت بيشتر برند بوش در ميان مردم شما راحت‌تر مي‌تواند مدل منتخب خود را پيدا و خريداري كنيد. اين در حالي است كه براي خريد لباسشويي آاگ بايد بيشتر بگرديد چرا كه هر فروشنده‌اي آن را در فروشگاه خود ندارد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ قيمت

قيمت حدودي لباسشويي بوش مونتاژ و آاگ در يك حد است و تفاوت كمي با يكديگر دارد. اما از آنجا كه تنوع مدل‌ها در برند بوش بيشتر است و بسياري از مدل‌هاي موجود در بازار ايران مونتاژ كارخانه تركيه هستند، قيمت تمام شده تعدادي از مدل‌هاي بوش بسيار كمتر از برند آاگ است. اگر در پاسخ به سوال اينكه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ، قيمت تاثير زيادي در تصميم شما دارد بايد اين را بدانيد كه قطعات يدكي برند آاگ از قيمت بالاتري نسبت به برند بوش برخوردار است و احتمالا هزينه‌هاي تعميراتي شما بيشتر خواهد بود.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در شركت گارانتي كننده

با توجه به اينكه شركت بوش سال‌هاست در ايران فعاليت دارد و در ميان عموم مردم از محبوبيت و شهرت نسبتا خوبي برخوردار است، شركت‌هاي زيادي مثل كارا سرويس، بوش سرويس و سيهاوي، محصولات اين برند را گارانتي و ضمانت مي‌كنند. اين در حالي است كه رقيب سرسخت برند بوش يعني برند آاگ، شركت گارانتي كننده فعال و شناخته شده‌اي در ايران ندارد و اين مساله يك نقطه ضعف مهم براي محصولات اين برند محسوب مي‌شود.

 

منبع: مه شو

 

 

نصب يك نقشه سايت خوب جهت ارسال به گوگل وبمستر تولز

۲۷ بازديد

قسمت مهمي از وب سايت سئو ايجاد يك فايل نقشه سايت است تا اطمينان حاصل شود كه گوگل به راحتي مي تواند صفحات وب شما را در حين خزيدن شناسايي و فهرست كند.

Xmap يك افزونه جوملا است ، نصب آن آسان است ، شما مي توانيد نقشه هاي سايت را به هر ترتيبي كه مي خواهيد ايجاد كنيد. Xmap توابع بسياري دارد ، پس از ايجاد نقشه سايت براي خود مي توانيد آن را به راحتي به گوگل وبمستر تولز معرفي كنيد.

 

 

2- بهبود عنوان صفحات و متا تگ توضيحات

يكي ديگر از فعاليتهاي مهم وب سايت سئو جوملا بهينه سازي عنوان و شرح برچسب متا هر صفحه است. حداكثر طول هر عنوان صفحه بايد 60 حرف باشد و حداكثر طول برچسب توضيحات متا بايد 160 حرف باشد. اين موارد كمك مي كند تا هنگام مشاهده در موتور جستجو ، آدرس ها و توضيحات موتور جستجو خواناتر باشد

3- بهينه سازي تگ هاي تصاوير و فايل robots.txt

تمام تصاوير موجود در وب سايت بايد داراي برچسب alt باشند. برچسب alt در واقع يك متن جايگزين براي تصوير است ، كه به دلايلي وقتي تصوير در صفحه بارگيري نمي شود ، نمايش داده مي شود. موتورهاي جستجو همچنين از اين متن برچسب گذاري شده براي نمايه سازي تصاوير استفاده مي كند. در وب سايت جوملا سئو ، متن جايگزين بايد بين 4 تا 8 كلمه باشد و فقط مي توان از يك كلمه كليدي استفاده كرد.

پرونده robots.txt بايد به درستي تنظيم شود و آدرس هايي را كه مي خواهيم موتورهاي جستجو غيرقابل دسترسي باشد ، به دقت تنظيم كنيد و در اين پرونده موتورهاي جستجو ، به اندازه كافي دقت كنيد تا به مسير تصوير در سايت دسترسي پيدا كنيد ، در غير اين صورت لطفاً تأثير منفي روي سايت سئو جوملا داشته باشيد

4- فعال كردن آدرس هاي بهينه شده جهت موتورهاي جستجو

ابتدا بايد بررسي كنيد كه آيا گزينه هاي “موتور جستجوگر URL” و “استفاده از بازنويسي URL” در تنظيمات جوملا فعال هستند ، مانند تصوير زير:

تنظيمات سئو جوملا

همچنين توصيه مي شود براي ايجاد برخي تغييرات در هسته بهينه شده جوملا ، از برخي كامپوننت بهينه شده مانند sh404SEF استفاده كنيد. كامپوننت URL هاي بهينه شده اي براي شما ايجاد نمي كند ، اما به شما امكان مي دهد درخواست هايي را كه باعث خطاهاي 404 شده است نمايش دهيد ، بنابراين مي توانيد به راحتي اين پيوندهاي خراب را مشاهده كرده و به سرعت برطرف كنيد. اين كامپوننت در وب سايت سئو معتبر است و همچنين تابعي را براي تبديل آسان آدرس قديمي به آدرس جديد فراهم مي كند

5- استفاده از پلاگين هاي بهينه سازي براي سئو سايت جوملا

استفاده از بهينه سازي پلاگين راهي براي اطمينان از بهينه سازي محتواي وب سايت براي موتورهاي جستجو است. بسياري از سئو سايت جوملا پلاگين وجود دارد كه مهمترين آنها sh404SEF و Xmap ذكر شده در بالا است ، در حالي كه مهمترين Joela پلاگين عبارتند از:

SEOSimple

Byebyegenerator

SEO-Generator

Zoo for JoomSEF

https://git.sicom.gov.co/ChiaBaca1
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://guaranteedseo.ir/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=147e5459-f594-4743-89cb-399a3284173b
https://git-dev.dartmouth.edu/ChiaBaca1
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=ChiaBaca1
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://guaranteedseo.ir/
https://www.pubpub.org/user/birdie-couch-41
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://guaranteedseo.ir/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ChiaBaca1
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
http://acva2010.cs.drexel.edu/forum/index.php?u=/topic/25332/%D8%B3%D8%A6%D9%88%20%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA