یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

كاربرد ابر هيبريدي در نرم افزار مديريت ويدئو

۳۱ بازديد

كاربرد ابر هيبريدي در نرم افزار مديريت ويدئو

ابر هيبريدي يكي از فناوري هاي نوين است كه دنياي تكنولوژي نظارت تصوري را در همه زمينه ها دچار تحول كرده است. كاربرد ابر هيبريدي در تمام صنايع به شدت رو به افزايش است و  انتظار مي رود كه در سالهاي آينده بسياري از تكنولوژي ها بر اين بستر فعاليت خود را ادامه دهند. به هر حال ما در عصر انقلابات تكنولوژيكي و انقلابي در دل صنعت حفاظت تصويري قرار داريم به طوري كه مي توان گفت دنياي ما با استفاده از تكنولوژي هاي نوين مانند خدمات مبتني بر ابر دستخوش تغييرات شگرفي شده است. فناوري هاي مبتني بر ابر در تمام جنبه هاي زندگي ما در حال نفوذ است و نحوه انجام فعاليت ها و تصميم گيري هاي روزمره ما را نيز تغيير مي دهد. اين موضوع سطح بالاتري از قابليت هاي اتصال و همكاري و ارتباطات را بوجود آورده كه در نهايت كيفيت خدمات رساني و فرآيندها را نيز براي ما ارتقا مي دهد. وقتي يك سازمان براي رسيدن به اهداف حفاظتي و فعاليت هاي تجاري خود از مدل هاي VMS ابر هيبريدي براي انتقال بدون وقفه اطلاعات استفاده مي كند در حال يك جهش در روند رشد خود قرار گرفته است.

كاملا مشخص است كه تكنولوژي هاي مبتني بر فضاهاي ابري يكي از مهمترين اركان انقلاب تكنولوژيكي است كه ما در دل آن قرار گرفته ايم. هر چه سازمان ها و شركت هاي بيشتري به فناوري روي خوش نشان مي دهند ما هم شاهد افزايش تقاضا براي سيستم هاي نظارت تصويري و ذخيره سازي هاي اطلاعات بر تكنولوژي ابري خواهيم بود. اين موضوع باعث مي شود كه مجموعه ها و سازمان هاي استفاده كننده از تكنولوژي نظارت تصويري كارايي بالاتر و امكانات پيش بيني بيشتري پيدا كنند و از اين روشها براي ارتقا سطح امنيت سازمان خود استفاده كنند. در حال حاضر شركت هاي زيايد هستند كه به موضوع تكنولوژي هاي ابري تمايل نشان مي دهند اما يك روش استراتژيك نياز است تا خلا بين راهكارهاي مديريت ويدئويي (VMS) و يك سرويس يكپارچه مبتني بر ابر را براي آنها پر كند. كاربرد ابر هيبريدي مي تواند در صنايع مختلف چنين موضوعاتي را حل كند. در ادامه به معرفي فناوري ابر هيبريدي و كاربردهاي آن ميپردازيم.

فناوري ابر هيبريدي چيست؟

قبل از هر چيز بايد يك تعريف واضح و روشن از مدل ابر هيبريدي ارائه كنيم. البته در حال حاضر تصورات غلطي در صنعت حفاظت تصويري وجود دارد اما يك تعريف ساده از ابر هيبريدي مي تواند در چنين فضايي راهگشا باشد. بر اساس استاندارد جهاني ابر هيبريدي فناوري است كه در آن، كارهاي رايج يا مرتبط به هم، در محيط هاي محاسباتي چندگانه راه اندازي مي شوند، يك محيط در داخل ابر عمومي و حداقل يكي نيز در ابر خصوصي.

رايج ترين شكل راه اندازي مدلهاي هيبريدي امكاناتي براي كاربران فراهم مي كند كه در نوع خود منحصر به فرد است . ابر هيبريدي امكان را به كاربر مي دهد تا دسترسي يكپارچه اي به ويدئو، ضبط و آلارم هاي زنده در دوربين هاي متصل شده به شكل فيزيكي داشته باشد. اين موضوع در گام اول گزينه هاي كاري را به شكلي افزايش مي دهد كه سيستم شما به خطر نيفتد و در نتيجه سيستم نظارت تصويري شما به شكلي قدرتمند براي سازمانهاي مدرن ارائه شود. نصب دوربين مدار بسته

كاربرد ابر هيبريدي

انتخاب يك VMS ابر هيبريدي براي بسياري از انواع مختلف سازمان ها كارآمد است، اما  اين مدل بيشتر براي مشاغلي مفيد است كه نيازمند برقراري ارتباط و به اشتراك گذاري اطلاعات بين نمايندگي ها، دفاتر و سايت هاي شركت هستند. اين شرايط در بازارهايي همچون بهداشت و درمان و فروشگاه هاي زنجيره اي بيشتر  مشاهده مي شود اما انتظار مي رود كه تمام صنايع در آينده اي نزديك يك اقبال عمومي شديد نسبت به تكنولوژي ابر هيبريدي از خود نشان دهند.

يك VMS ابر هيبريدي مي تواند مزاياي متعددي را براي مشاغل داشته باشد، در ادامه اين مقاله به مهمترين كاربرد ابر هيبريدي اشاره اي خواهيم كرد.

  • بهبود تمركز درون سازماني

شايد مهمترين كاربرد ابر هيبريدي را بتوان بهبود تمركز درون سازماني براي شركت ها و سازمان هاي بزرگ دانست. بسياري از مجموعه ها چندين نقطه مكاني را شامل مي شوند كه براي داشتن يك ديد كامل و جامع نسبت به فعاليت ها و آسيب هايي كه مجموعه را تهديد مي كند عموما دچار مشكل هستند. VMS ابر هيبريدي مي تواند يك دسترسي فوري و از راه دور به شما ارائه دهد تا چنين مشكلاتي به راحتي حل شوند چنين راهكارهايي به اپراتورهاي حفاظتي كمك مي كند كه به سرعت ويدئو ها را مشاهده كنند و ساير اطلاعات مورد نياز در صنعت حفاظت تصويري را به شكلي همزمان بررسي كنند. با استفاده از تكنولوژي ابر هيبريدي شما يك قدم جلو تر از حوادث خواهيد بود و مي توانيد از حالت واكنشي نسبت به وقايع به يك موقعيت پيش بيني دسترسي داشته باشيد چرا كه امكان دسترسي از راه دور به پلتفرم از هر نقطه، آگاهي نسبت به شرايط را افزايش و زمان پاسخ دهي به خطرات احتمالي راكاهش خواهد داد.

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن       

  • مقرون به صرفه بودن

هزينه هاي سازماني يكي از مهمترين موضوعات در استفاده از فناوري هاي جديد است. دومين كاربرد ابر هيبريدي براي سازمان ها اين است كه استفاده از اين فناوري به شدت مي تواند در كاهش هزينه هاي سازمان شما در ميان مدت مفيد واقع شود. هدف بيشتر مجموعه ها، ادامه رشد است؛ چه افزودن فضاي فيزيكي در كسب و كار باشد يا گسترش فناوري ها و فرآيندهاي كاري. يك مدل ابر هيبريدي مي تواند اين پيشرفت ها را براي آينده ترتيب دهد. با داشتن يك VMS ابر هيبريدي، كاربران ديگر نيازي به استفاده از سخت افزارهاي گران قيمت در سايت هاي پراكنده مجموعه ندارند و در نتيجه گسترش فعاليت هاي نظارتي، مقرون به صرفه خواهد بود. سايت هاي دور افتاده جديد را مي توان به راحتي و به سرعت با منابع محدود IT راه اندازي كرد، كه در نتيجه كسب و كار، به شكلي كارآمدتر گسترش مي يابد. تي وي تي 

انعطاف پذيري در گسترش نظارت تصويري

انعطاف پذيري بسيار بالا در مدل هاي ابر هيبريدي باعث مي شود كه كارها بر اساس تقاضاهاي ايجاد شده در سيستم برنامه ريزي شود. اين تعادل و انعطاف پذيري قابليت اين را دارد كه تا سطح كنترل متمركز گسترش يابد. به هر حال سازمان ها هنوز هم براي تصميم گيري، داده ها را مديريت مي كنند، در حالي كه از قابليت هايي همچون آپديت هاي خودكار و پشتيباني مداوم از ابر نيز بهره مند مي شوند. تجهيزات دوربين مداربسته      دوربين مدار بسته بولت

  • سادگي و سهولت در عملكرد

در عصر حاضر، هيچكس خواستار فناوري هايي نيست كه كاربرد آنها پيچيده باشد. يك VMS ابر هيبريدي مي تواند به سرعت و از راه دور نصب و راه اندازي شود و نگهداري و جابجايي آن نيز آسان است. علاوه بر اين، رابط كاربري مناسبي دارد كه همه افراد در مجموعه در هر موقعيت مكاني كه باشند مي توانند به آساني با آن كار كنند.

  • خدمات رساني بهتر

VMS ابر هيبريدي با داشتن سيستم ارائه خدمات براي مجموعه ها مزاياي بسياري را در پي دارد. همچنين نظارت تصويري به عنوان يك سرويس (VSaaS) راه را براي كاهش سرمايه گذاري اوليه و هزينه هاي عملياتي بهتر باز مي كند، ضمن اينكه قابليت گسترش ارتباط با توليدكننده فراتر از راه اندازي محصول را نيز افزايش مي دهد. در نتيجه مجموعه ها مي توانند پشتيباني ارزشمند، حفاظت سايبري پايدار، به روزرساني مداوم نرم افزارها و مديريت كارآمد داده ها را تجربه كنند. قيمت دوربين مداربسته

 

نكته پاياني اين است كه يكي ديگر از كاربرد هاي ابر هيبريدي اين است كه خدمات رساني بهتري در سازمانها ايجاد مي كند.  استفاده از VMS ابر هيبريدي مي تواند به مجموعه ها امكان ساده كردن راه اندازي تجهيزات در ابعاد بزرگ، كسب اطلاع از رويدادها به صورت آني و افزايش نظارت دقيق با مديريت متمركز را ارائه دهد. ابر هيبريدي، با تركيب بهترين ويژگي هاي راهكارهاي ابري، به عنوان لنگري در گذار بين حال و آينده عمل مي كند.

  1. https://mahsaweb.sabablog.net/Post/14/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  2. https://mahsaweb.sabablog.net/Post/12/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  3. https://samyarweb.sabablog.net/Post/10/Safety-in-smart-cities.html
  4. https://samyarweb.sabablog.net/Post/16/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  5. https://samyarweb.sabablog.net/Post/14/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  6. https://samyarweb.sabablog.net/Post/12/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  7. https://hamedweb.sabablog.net/Post/10/Safety-in-smart-cities.html
  8. https://hamedweb.sabablog.net/Post/16/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  9. https://hamedweb.sabablog.net/Post/14/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  10. https://hamedweb.sabablog.net/Post/12/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  11. https://webkaran.sabablog.net/Post/10/Safety-in-smart-cities.html
  12. https://webkaran.sabablog.net/Post/16/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  13. https://webkaran.sabablog.net/Post/14/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  14. https://webkaran.sabablog.net/Post/12/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  15. https://tejarat-online.mizbanblog.net/Post/11/Safety-in-smart-cities.html
  16. https://tejarat-online.mizbanblog.net/Post/17/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  17. https://tejarat-online.mizbanblog.net/Post/15/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  18. https://tejarat-online.mizbanblog.net/Post/13/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  19. https://mahsaweb.mizbanblog.net/Post/10/Safety-in-smart-cities.html
  20. https://mahsaweb.mizbanblog.net/Post/16/Security-systems-in-the-retail-industry.html

ISO 9001: 2015 - دستگاه‌هاي مديريت كيفيت چيست؟

۳۰ بازديد

 

ISO 9001 به‌عنوان استاندارد بين‌المللي تعريف مي‌شود كه الزامات سيستم مديريت كيفيت (QMS) را مشخص مي‌كند. سازمان‌ها براي نشان دادن توانايي ارائه مداوم محصولات و خدمات متناسب با نيازهاي نظارتي مشتري و نظارتي ، از اين استاندارد استفاده مي‌كنند. اين استاندارد محبوب‌ترين استاندارد در سري ISO 9000 و تنها استاندارد اين سري است كه سازمان‌ها مي‌توانند گواهي دهند.

 

ISO 9001 براي اولين بار در سال 1987 توسط سازمان بين‌المللي استاندارد سازي (ISO) منتشر شد كه يك آژانس بين‌المللي متشكل از نهادهاي استاندارد ملي در بيش از 160 كشور است. نسخه فعلي ISO 9001 در سپتامبر 2015 منتشر شد.

چه كسي بايد از ويرايش ISO 9001: 2015 استفاده كند؟

ISO 9001: 2015 براي هر سازماني اعمال مي‌شود ، صرف نظر از اندازه و صنعت. بيش از 1 ميليون سازمان از بيش از 160 كشور جهان الزامات استاندارد ISO 9001 را بر روي دستگاه‌هاي مديريت كيفيت خود اجرا كرده‌اند.

 

سازمان‌ها از هر نوع و اندازه‌اي دريافتند كه استفاده از استاندارد ISO 9001 به آن‌ها كمك مي‌كند:

 

سازمان عمليات

بهره وري فرآيند را بهبود ببخشيد

پيشرفت مداوم

به كليه سازمانهاي استفاده كننده از ايزو 9001 توصيه مي‌شود كه در اسرع وقت به استاندارد ايزو 9001: 2015 بروند. اين نه تنها شامل سازمانهاي داراي گواهينامه ISO 9001: 2008 ، بلكه همچنين سازمانهايي است كه در آموزش يا اعتباربخشي به ديگران شركت مي‌كنند.

 

از 14 سپتامبر 2018 ، سازمان‌هايي كه در حال حاضر در ISO 9001: 2008 ثبت نام كرده‌اند ، بايد به استاندارد 2015 تبديل شوند.

 

راهنماي انتقال از ISO 9001: 2008 به ISO 9001: 2015 را مي‌توانيد از انجمن بين‌المللي اعتبار سنجي (IAF) بارگيري كنيد.

ISO 9001: 2015 چه مباحثي را پوشش مي‌دهد؟

ايزو 9001 بر اساس متد برنامه انجام كار بررسي مي‌كند و رويكردي فرآيند مدار را براي مستند سازي و بررسي ساختار ، مسئوليت‌ها و رويه‌هاي لازم براي دستيابي به مديريت كيفيت موثر در يك سازمان فراهم مي‌كند. بخشهاي مشخص شده استاندارد شامل بسياري از موضوعات مانند موارد زير است:

 

الزامات سيستم مديريت كيفيت ، شامل اطلاعات مستند ، برنامه ريزي و تعريف تعاملات فرآيندي

مسئوليت‌هاي مديريتي

مديريت منابع ، ازجمله منابع انساني و محيط كار سازمان

تحقق محصول ، شامل مراحل طراحي تا تحويل

اندازه گيري ، تجزيه و تحليل و بهبود سيستم مديريت كيفيت از طريق فعاليت‌هايي مانند حسابرسي داخلي ، اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه

هدف از تغييرات ايجاد شده در بازنگري ايزو 9001 2015 اطمينان از تطابق ايزو 9001 با محيطهاي در حال تغيير سازمان‌ها است. برخي از عمده‌ترين به روزرساني ها در ISO 9001: 2015 شامل موارد زير است:

 

معرفي اصطلاحات جديد

برخي از اطلاعات را تغيير ساختار دهيد

تأكيد بر تفكر مبتني بر ريسك براي تقويت كاربرد رويكرد فرآيند

بهبود خدمات برنامه

افزايش الزامات رانندگي

هفت اصل استاندارد ISO 9001: 2015

هفت اصل استاندارد ISO 9001: 2015

 

چگونه مي‌توانم با ISO 9001: 2015 شروع كنم؟

چه شما در حال شروع سفر ISO 9001 خود باشيد و چه به سمت بازنگري سال 2015 برويد ، اولين قدم شما خريد نسخه‌اي از ISO 9001: 2015 است.

 

از 14 سپتامبر 2018 ، سازمان‌هايي كه در حال حاضر در ISO 9001: 2008 ثبت نام كرده‌اند ، بايد به استاندارد 2015 تبديل شوند.

 

نسخه‌هاي قبلي ISO 9001

ISO 9001 كه در اصل در سال 1987 منتشر شد ، در 1994 ، 2000 و دوباره در سال 2008 مورد بازنگري قرار گرفت. آخرين بازبيني در سپتامبر 2015 منتشر شد.

 

ISO 9001: 1994 علاوه بر ارائه توضيحات ديگر ، تغييراتي را براي بهبود كنترل بر نياز و طراحي و توسعه ايجاد كرده است. سري 1994 همچنين نقش ISO 9002 و 9003 را اندكي اصلاح كرد.

در اصلاحيه ISO 9001: 2008 تلاش شده تا موارد مطرح شده در هنگام اجراي ISO 9001: 2000 روشن شود.

برنامه ISO 9001 را تنظيم كنيد

برنامه ISO 9001 را تنظيم كنيد

 

ايزو 9001 چه مزايايي دارد؟

 

ايزو 9001 به سازمانها كمك مي‌كند تا اطمينان حاصل كنند كه مشتريانشان محصولات و خدمات باكيفيت بالا را به‌طور مداوم دريافت مي‌كنند ، كه به‌نوبه خود مزاياي زيادي ازجمله رضايت مشتري ، مديريت و كاركنان را به همراه دارد.

 

ازآنجاكه ISO 9001 الزامات لازم براي يك سيستم مديريت كيفيت موثر را تعريف مي‌كند ، سازمان‌ها دريافتند كه استفاده از استاندارد به آن‌ها كمك مي‌كند:

 

سازمان سيستم مديريت كيفيت

ايجاد رضايت مشتري ، مديريت و كارمند

به‌طور مداوم عمليات خود را بهبود مي‌بخشد

پس انداز هزينه‌ها

در نوادا ، منطقه مدرسه كلارك از ايزو 9001 براي پس انداز 174 ميليون دلار در طول 10 سال در هزينه‌هاي واقعي استفاده كرد و از هزينه آن جلوگيري كرد. بيش از 3000 كارمند مطابق با استانداردها آموزش ديده‌اند كه سه عنصر اساسي براي موفقيت سيستم را امكان پذير مي‌كند: آموزش ، برقراري ارتباط ، احترام و شايستگي.

 

گواهينامه ISO 9001

ISO 9001 تنها استاندارد سري ISO 9000 است كه سازمان‌ها مي‌توانند به آن اعتماد كنند. گواهينامه ISO 9001: 2015 به اين معني است كه سازمان ثابت كرده است:

 

از دستورالعمل‌هاي استاندارد ISO 9001 پيروي مي‌كند

اين نيازهاي خاص خود را دارد

نيازهاي مشتري ، الزامات قانوني و نظارتي را برآورده مي‌كند

او اسناد را نگه مي‌دارد

صدور گواهينامه مطابق با ISO 9001 با نشان دادن اينكه مشتريان محصولات و خدمات آن انتظارات را برآورده مي‌كنند ، مي‌تواند اعتبار يك سازمان را افزايش دهد. در برخي موارد يا در برخي صنايع ، صدور گواهينامه لازم است يا به‌طور قانوني لازم است. روند صدور گواهينامه شامل پياده سازي الزامات ISO 9001: 2015 و سپس تكميل يك مميزي ثبت نامي موفقيت آميز است كه تأييد مي‌كند سازمان اين شرايط را برآورده مي‌كند.

 

سازمان‌ها هنگام آماده سازي براي صدور گواهينامه سيستم مديريت كيفيت ISO 9001 بايد موارد زير را در نظر بگيرند:

 

هزينه‌هاي ثبت براي مميزي‌هاي ثبت نام ، نظارت و صدور گواهينامه مطابق با ISO 9001

سطح انطباق موجود با الزامات ISO 9001

ميزان منابعي كه شركت براي توسعه و اجرا به اين پروژه اختصاص خواهد داد

ميزان پشتيباني مورد نياز يك مشاور و هزينه‌هاي مربوطه

مقاله "هزينه چقدر است؟" را بخوانيد. براي چك ليست مي‌توانيد براي ارزيابي هزينه‌هاي گواهينامه ISO 9001 استفاده كنيد.

 

How to choose the best bitcoin miner

۳۲ بازديد

How to choose the best bitcoin miner

How To Choose The Best Cryptocurrency Mining Pool?

Mining Cryptocurrency refers to a process through which crypto transactions are confirmed and added to the ledger of the blockchain. Moreover, the whole process of confirming these crypto transactions is referred to as finding blocks and in the eغير مجاز مي باشدystem of other cryptocurrencies is intensive computing power and time consumed in processing transaction details present in the block.

As a result, miners who have contributed their efforts will be rewarded with crypto tokens. Though the awards of mining cryptocurrency might look incredible, earning these rewards is quite complicated. For instance, bitcoin mining is set up like if miners increased the computing power for mining the bitcoin, it would eventually increase the difficulty level of confirming the transaction.

Thus, it results in increased expenditure on powerful computer rigs and the غير مجاز مي باشدt integrated with the electricity consumption. For these reasons, individual miners are not interested in mining bitcoin as they do not consider mining to be a profitable venture.

Therefore, mining pools are dominating the market in the world of crypto mining. They are a group of individual miners who have contributed their resources over a shared network and combine the digital currency efforts with enhanced computing power. One should know that a mining pool has tremendous chances of getting a reward, though it will be shared among the mining pool members based on their contribution in hash rate. Therefore, you need to consider several criteria before joining any mining pool.buy bitcoin miner

  • Infrastructure Compatibility

With hundreds of technological development happening every day, it is vital for you to check whether your mining software or devices is compatible with the requirements of the mining pool or not. If not, don’t worry; you can check the best bitcoin mining tool by Abzminer, ABZ PH-888 Miner, which is available at affordable rates and will provide you with a 120 TH/s hash rate.buy the most profitable bitcoin miner

The best thing about this mining rig is that it is compatible with every type of Smartphone. Moreover, the mining pool may not use or support every kind of mining software package. And you might have to make use of the specific software that the mining pool members are using. 

  • Task Assignment System

Mining pools incorporate different methodologies to assign the mining work to an additional member. For instance, X contributes a higher hash rate while Y contributes a lower hash rate. Thus, the X pooling algorithm should be adjusted to distribute the mining tasks to those miners who are efficient enough to perform. This will bring uniformity in the communication frequency of different miners.

 

 

آشنايي با واقعيت بازي انفجار

۳۵ بازديد

آشنايي با واقعيت بازي انفجار

با توجه به آن كه در بازي انفجار گاهي پول هاي زيادي جا به جا مي شود و نود درصد مخاطبان اين بازي در داخل كشور هستند سوال پيش مي آيد كه چه كساني از اين بازي سود مي برند؟

با شيوع ويروس كرونا بازار بازي هاي قمار آنلاين هم پيش از گذشته داغ شده است. يكي از بازي هاي قماري كه اين روزها در كشور در سكوت رسانه اي در حال فراگير شدن سايت بازي انفجار است.

آيا واقعيت اين بازي را مي دانيد؟ با توجه به اين كه گاهي پول هاي زيادي در اين بازي جا به جا مي شود و نود درصد مخاطبان اين بازي در داخل كشور هستند سوال پيش مي آيد كه چه كساني از اين بازي سود مي برند. اين سايت قمار به راحتي به حساب افراد دسترسي دارد.

كاربران اولين كساني هستند كه در اين سايت‌ها با چهره و هويت رسمي خود مي‌آيند. آنها بايد هويت خود را به‌طوركامل در فرم‌هاي شناسايي سايت ثبت كنند و بعد از اولين شارژ و چك‌كردن هويتشان، اكانت آنها از سوي سايت تأييد مي‌شود.

طبق مشاهدات كساني كه در اين سايت‌ها مدتي كار مي‌كردند، كاربران معمولا در رده سني ?? تا ?? سال هستند، هرچند ميان آنها برخلاف مقرراتي كه سايت‌ها روي تارنماي خود قرار داده‌اند، كاربر زير ?? سال هم هست و كاربران با سن‌هاي بالاتر نيز زياد در اين سايت‌ها شرط مي‌بندند.

يكي از كاربراني كه من خودم ديدم، ?? سالش بود، هرچقدر اكانت باز مي‌كرد، سايت بعد از مدتي اكانتش را مي‌بست. حدود صد اكانت در سايت باز كرد و تا قبل از مسدودشدن اكانتش و بازكردن اين اكانت‌ها شرط‌هايي مي‌بست. يا يك خانمي بود كه ميان كاربرها معروف بود. در نوبت‌هاي مختلف نزديك ?? ميليون ‌تومان به حساب سايت واريز كرده بود و همه آن را باخت. معمولا رقم‌هاي بالا امكان باختشان خيلي زياد بود.

براي عضويت در سايت، كاربر بايد تمامي اطلاعات و مشخصات كارت ملي و كارت حساب بانكي خود را در اختيار سايت قرار دهد و كارت بانكي حتما بايد به نام خود كاربر باشد. به‌جز شارژ اوليه، در بيشتر سايت‌ها كاربر براي هر نوبت شرط‌بندي، بايد حساب خود را با توجه به مبلغ تعيين‌شده شارژ كند. «هر كاربر براي ورود به سايت ابتدا بايد ?? هزار تومان خريد اعتبار مي‌كرد و بعد اين مبلغ به ?? هزار تومان رسيد. شارژ اوليه در سايت‌هاي مختلف بين ?? هزار تومان تا ?? هزار تومان متغير است». كاربر اگر ببازد هم نمي‌تواند مبلغ شارژ اوليه خود را برداشت كند؛ چون برداشت‌ها كف دارد و معمولا زير ?? هزار تومان قابل برداشت نيست.

نحوه بازي انفجار

ساده و خلاصه بخوام بگم بازي به اين صورته كه توي هر دست يك ضريب از صفر شروع ميشود و همين‌طور بالا ميرود تا بالاخره يك جا متوقف شود، قبل از شروع دست شما بيشترين احتمالي را كه براي ضريب ميتوانيد حدس بزنيد تعيين مي كنيد، مثلاً ? (هرچه عدد بالاتري انتخاب كنيد ريسك بيشتري داره و احتمال برنده شدن پايين تره) اگر ضريب به ? برسه يا آن را رد كند (مثلاً تا ? بره) پولي كه شرط بستيد ? برابر ميشود (اصطلاحاً شما در عدد ? از بازي خارج شديد) ولي اگر قبل از رسيدن به ? حركتش متوقف بشه (مثلاً تا ?.? بيشتر حركت نكنه) شما تمام پولتون را مي بازيد.

خلاصه هر چقدر بيشتر صبر كنيد ضريب بيشتر ميشه و در عين حال ريسك باختن هم بالاتر ميرود!

حقيقت اين بازي چيست و چگونه حساب شما را خالي مي كند؟

اگر ادعاي سايت مبني بر تصادفي بودن درست باشد ?? درصد مواقع ضريب بايد بالاي ?.? باشه و تا بيشتر از ???? برابر ميتونه بره!

يعني اگر فرض كنيم شما هر دفعه ??,??? تومان روي ضريب ?.?? شرط ببنديد به ازاي هر ? دست به طور متوسط سه بار برنده و يك بار بازنده ميشيد كه درنهايت ???? تومن سود مي كنيد.

يعني هر ? دست ?,??? تومن سود، هر ?? دست ??,??? تومن، هر ??? دست ???,??? تومن و … مثل يك ماشين پول، براتون پول توليد ميكند!

ولي خب در عمل اين اتفاق رخ نمي دهد و تعداد ضريب هاي بالاي ?.? كم‌تر از ?? درصده،تقريبا ?? درصد ( بعد بررسي تعداد بيش از ??? دور از بازي به دست آمده كه خود ثابت ميكند اعداد تصادفي توليد نشدن.

خب حالا ميرسيم به جزييات اينكه احتمال رو از كجا آوردم، ولي قبلش بايد بررسي كنيم كه ضريب چطور محاسبه ميشود.

مرحله به مرحله پيش ميريم.

?-يك عبارت هش SHA256 به صورت تصادفي توليد ميشه. مثلاً :

bdf37e491ec2c0e02c1d731460f247c21319772829af19f619ce882f76614d67

?- ?? رقم اول رو جدا ميكنيم:

bdf37e491ec2c

?-از مبناي ?? به مبناي ?? ميبريم كه ميشه:

?????????????????

?-حالا با اين فرمول ضريب به دست مياد :

y=4503599627370496 // يه عدد ثابت

x=3341655894780972; // عددي كه ما از بردن به مبناي ?? به دست آورديم

z = 1+0.99*x/(y-x) // ضريب

?,?????????? = ?+?.??*(????????????????)/(????????????????-????????????????)

براي مثال ما ضريب ميشه ?.??

 

حالا ميرسيم به اينكه اون ?? درصد از كجا آمده است، در اين فرمول ما هميشه ?? رقم اول از هشي كه تصادفي توليد شده را برميداريم و به مبناي ?? مي‌بريم و در فرمول مگيذاريم، اگه يكم دقت كنيد متوجه ميشيد كه از اين ?? رقم فقط دو رقم اول (از سمت چپ) هستن كه در فرمول ميتوانند تأثير بگذارند، بقيه ارقام پس از بردن به مبناي ?? و قرار گرفتن در فرمول تقريباً بي تأثير ميشوند.

 

حالا كافيه تعداد حالت‌هايي كه اون دو رقم اول ميتوانند داشته باشند و اينكه در هر حالت ضريب چند ميشود را حساب كنيد تا احتمال آمدن هر ضريبي رو بتوانيد محاسبه كنيد.

 

نتيجه گيري

صاحبان سايت درست ميگن، اون هش اوليه به صورت تصادفي توليد ميشود ولي چيزي كه آنها به ما نميگن اينكه كه بعد از محاسبه ضريب ميتونن تصميم بگيرن كه از اين هش استفاده كنن يا آن را بندازن سطل آشغال. يعني يه جورايي از بين ضريب هايي كه تصادفي توليد شدن كساني را كه دوست دارند گلچين مي كنند.

 

ربات هاي پيش بيني تقلب هستند

 

بد نيست اين نكته رو هم بگم كه طبق معلومات من تمام ربات ها و افرادي كه ميگن ميتونن ضريب رو پيشبيني كنن تقلبي هستند چون هيچ‌كس غير از صاحبان سايت از ضريب اطلاع نداره و به دست آوردنش هم تقريباً غير ممكنه پس وقتتون را براي پيدا كردن ربات تلف نكنيد يا بهتر بگم وقتتون و پولتون را براي اين بازي تلف نكنيد.

 

بازي انفجار حرام است

 

با توجه به آن كه مسلمان هستيم، دين اسلام بازي هاي قمار را حرام مي داند. در ادامه از نظر چند تن مراجع تقليد در خصوص قمار و سايت هاي شرط بندي آگاه مي شويد.

 

حضرت آيت الله خامنه اي

 

طبق نظر حضرت آيت الله خامنه اي پاسور عرفاً از آلات قمار محسوب مى‌شود و بازى با آن مطلقاً حتى بدون شرط‌بندى حرام است ولى بازى از طريق كامپيوتر اگر به تنهايى باشد، جايز است و الا جايز نمى‌باشد و شرط بندي بر آن اگر نوعي تأييد آن محسوب شود نيز حرام است.

در خصوص سايت هاي شرط بندي نيز ايشان تاكيد دارند، شركت در پيش بيني برد و باخت مسابقاتي مانند فوتبال فى نفسه اشكال ندارد، هر چند احتياط در ترك آن است، اما مجرّد شرط بندى موجب مالكيت برنده نمي شود، بلكه براي مالكيت، لازم است مالك جايزه در ضمن يكي از عقود شرعي مانند هبه يا صلح، آن را به برنده تمليك كند. كازينو آنلاين با درگاه مستقيم بانكي هم جز اين سايت ها هست.

 

آيت الله جوادي آملي

 

طبق نظر آيت الله جوادي آملي قمار به چيزي گفته مي شود كه در آن برد و باختي وجود داشته باشد به اين صورت كه دو طرف پولي را وسط گذاشته باشند و هر كسي كه شرط را برد يا در بازي برنده شد، صاحب آن پول مي شود. در همين رابطه اين كار مي تواند در سايت هاي شرط بندي و يا حتي تلويزيون انجام شود. براين اساس سايت هاي شرط بندي از نظر اين مرجع تقليد، حكم قمار خانه مجازي را دارند.

 

آيت الله نوري همداني

 

طبق ديدگاه آيت الله نوري همداني هر چيزي كه در آن حكم برد و باخت به اين صورت كه طرفين خودشان پولي را وسط بگذارند، داشته باشد حرام است.سايت هاي شرط بندي هم اگر كارشان با ردو بدل كردن پول باشد، فعل حرامي را مرتكب مي شوند و در حكم قمارخانه مجازي هستند و لذا همان حكمي در قانون مجازات اسلامي براي قمارخانه ها تعيين شده، بر اين سايت ها نيز مترتب است.

 

آيت الله مكارم شيرازي

 

طبق نظر آيت الله مكارم شيرازي هم هر گاه دو طرف پولي را براي برد و باخت وسط گذاشته باشند، قمار انجام داده اند. بنابراين سايت هاي شرط بندي هم اگر از مردم پولي را بگيرند و به برنده بپردازند، كار قمار را انجام مي دهند و قمار خانه مجازي هستند و قانون مجازات اسلامي بر آنها مترتب مي شود.

 

آيت الله وحيد خراساني

 

طبق ديدگاه آيت الله وحيد خراساني قمار به چيزي گفته مي شود كه كاري يا كالا بين طرفين معامله نشده باشد و دو طرف تنها با شرط بندي به آن پول دست يابند.

اما از ديد اين مرجع تقليد به پيش بيني و در سايت هاي شرط بندي به راحتي نمي شود حكم قمار داد و هر چند كاري حرام است و جايز نيست و پولي كه از اين طريق نصيب افراد مي شود هم حرام است.

 

آيت الله صانعي

 

از نظر آيت الله صانعي قمار به كاري مي گويند كه افراد به آساني و از طرف برد و باخت به پولي دست يابند. در قمار دو طرف پولي را وسط مي گذارند و نفس كار براي پول است. لذا اشاعه و ترويج قمار از نظر شرعي حرام است. سايت هاي شرط بندي هم در حكم قمار خانه مجازي هستند زيرا همان فعل حرام در آنجا انجام مي شود.

 

آيت الله شبيري زنجاني

 

طبق نظر آيت الله شبيري زنجاني هر كاري با هدف برد و باخت و كسب پولي كه دو طرف براي اين منظور كنار گذاشته باشد، قمار و از نظر شرعي حرام است. در همين رابطه سايت هاي شرط بندي هم كارشان قمار محسوب مي شود و ناميدن آنها با اسم قمارخانه مجازي و يا غيره تاثيري در كارشان و حرمتش ندارد. از نظر ايشان برخورد با اين سايت ها در قالب قانون مجازات اسلامي و بحث قمارخانه، بسته به نظر قاضي دارد. يكي از اين سايت ها سايت چيتا بت است.

 

آيت الله سيستاني

 

از نظر آيت الله سيستاني هر برد و باختي با شرط كسب پول طرف مقابل، حرام است لذا بازي با آلات قمار حتي بدون شرط نيز حرام است اما بازي با وسايل ديگري مانند شطرنج بدون منظور كردن برد و باخت دو طرفه حرام نيست. در همين راستا كار سايت هاي شرط بندي حرام است و مي توان به آنها اصطلاح قمارخانه مجازي را اطلاق كرد. لذا علي القاعده بايد احكام قانون مجازات اسلامي در خصوص قمارخانه ها، شامل اين سايت ها نيز شود.

 

آيت الله مظاهري

 

طبق نظر آيت الله مظاهري در بازي برد و باختي كه مبناي آن شرط بندي باشد حتي اگر با آلات قمار انجام نشود مانند شبكه هاي هرمي، فعل قمار انجام شده است. براين اساس سايت هاي شرط بندي هم قمار محسوب مي شوند و كارشان حرام و تبليغ براي اين سايت ها نيز حرام است. از نظر ايشان به اين سايت ها مي توان عنوان قمارخانه مجازي داد.

 

تأثير ميدان مغناطيسي استاتيك بر محصول خرما

۴۱ بازديد

تأثير ميدان مغناطيسي استاتيك بر محصول خرما

سلولهاي زنده داراي بارهاي الكتريكي هستند كه توسط يون‌ها يا راديكال‌هاي آزاد اعمال مي‌شوند و به‌عنوان آهن‌ربا عمل مي‌كنند. اين آهنرباها مي‌توانند تحت تأثير يك ميدان مغناطيسي  قرار بگيرند ، كه مي‌تواند الكترون‌هاي جفت نشده را جهت دهد. اعتقاد بر اين است كه ميدان مغناطيسي با تأثير بر فرآيندهاي بيوشيميايي كه شامل راديكال‌هاي آزاد هستند و با تحريك فعاليت پروتئين‌ها و آنزيم‌ها ، باعث زنده ماندن بذر شوند. مطالعات متعدد نشان مي‌دهد كه ميدان مغناطيسي جذب يون‌ها را افزايش مي‌دهد و بنابراين ارزش غذايي را بهبود مي‌بخشد ، كه ممكن است جايگزين خوبي براي درمان‌هاي شيميايي باشد. نهال‌هاي خرما براي ارزيابي اثر جذب عناصر ، تحت تأثير ميدان مغناطيسي استاتيك  با شدت‌جريان‌هاي مختلف قرار گرفتند . ميدان مغناطيسي استاتيك  يك مدار مغناطيسي است كه براي توليد سه سطح شدت ميدان مغناطيسي (10 ، 50 و 100 ) تنظيم‌شده است. نهال‌ها براي دوره‌هاي مختلفي در معرض اين ميدان‌هاي مغناطيسي قرار گرفتند: 0 ، 30 ، 60 ، 180 ، 240 و 360 دقيقه. نمونه‌هاي برگ با استفاده از طيف‌سنجي پلاسماي القايي  براي عناصر (منيزيم ، كلسيم ، سديم ، فسفر ، پتاسيم ، آهن ، منگنز و روي) مورد تجزيه‌وتحليل شيميايي قرار گرفتند. نتايج نشان مي‌دهد كه غلظت‌هاي Ca ، Mg ، Mn ، Fe ، Na ، K و Zn افزايش مي‌يابد ، درحالي‌كه غلظت P با افزايش شدت ميدان مغناطيسي استاتيك  و مدت‌زمان قرار گرفتن در معرض كاهش مي‌يابد. ميدان مغناطيسي استاتيك به دليل تأثير مثبت بر عناصر اصلي گياه مانند Ca و Mg ، توانايي افزايش رشد را دارد ، اما بارهاي الكتريكي منفي بر روي گياهان ، جذب آنيون‌هايي مانند P را مهار مي‌كند. افزايش يون‌ها مي‌تواند ارزش غذايي نخل خرما را افزايش دهد پس درنتيجه مي‌توان نتيجه گرفت كه آبياري مغناطيسي باعث افزايش ارزش غذايي خرما و افزايش محصول خرما را به دنبال دارد

درنتيجه ، تجمع يون‌ها توسط ميدان مغناطيسي در گياهان خرما تحت تأثير قرار  خواهد گرفت. ميدان مغناطيسي ممكن است نقش مهمي در ظرفيت جذب كاتيون‌ها داشته باشد و تأثير مثبتي برجذب مواد مغذي گياه داشته باشد كه باعث افزايش ارزش غذايي محصولات خرما مي‌شود. آبياري مغناطيسي مي‌تواند يك روش اميدواركننده براي بهبود كشاورزي باشد ، اما هنوز تحقيقات گسترده‌اي موردنياز است.

 

خريد ملك تركيه

۳۳ بازديد

خريد ملك تركيه يكي از بهترين راه‌هاي سرمايه گذاري در اين كشور است. با خريد آپارتمان در اين كشور در كمترين زمان ممكن مي‌توانيد صاحب يكي از معتبرترين پاسپورت‌هاي دنيا شويد. امروزه در برخي از شهرهاي تركيه مانند آلانيا، آنتاليا و يا استانبول سرمايه گذاري در پروژه‌هاي ساختماني بسيار زيادي صورت گرفته است. از زماني كه شهروندان كشورهاي ديگر موفق شدند با خريد ملك در اين كشور اقامت تركيه را دريافت كنند، سيل عظيمي از سرمايه گذاران خارجي براي خريد ملك يكي از شهرهاي تركيه را انتخاب كردند.

اگر به دنبال خريد خانه با قيمت مناسب در تركيه هستيد بايد به نكاتي توجه داشته باشيد. به عنوان مثال ملك در استانبول نسبت به ديگر شهرها داراي قيمت بالاتري است. با انتخاب منطقه‌هايي مناسب از شهرهايي مانند آنكارا و يا ازمير مي‌توانيد با پرداخت مبالغ مناسب‌تري نسبت به خريد خانه و آپارتمان اقدام كنيد. بهترين شهرهاي تركيه براي خريد آپارتمان كدام است؟ در اين مقاله ليستي از مناسب‌ترين شهرهاي تركيه را آورده‌ايم كه مي‌توانيد با خريد ملك در اين شهرها سرمايه گذاري كنيد.

056p_v10.jpg

خريد ملك تركيه براي اخذ پاسپورت

پيشرفت اقتصادي تركيه در سال‌هاي اخير باعث شده است تا اين كشور به يكي از كشورهاي رو به رشد جهان تبديل شود. به گفته برخي تركيه هم ‌اكنون ششمين اقتصاد برتر اروپا به شمار‌ مي‌رود. پيشرفت رو به جلو تركيه اين كشور را به جايگاهي مناسب براي سرمايه‌گذاري‌هاي بين‌المللي تبديل كرده است. از همين‌رو خريد ملك در تركيه يكي از تصميماتي است كه اغلب افراد براي سرمايه‌گذاري در اين كشور مي‌گيرند.

خريد آپارتمان در تركيه يكي از سريع‌ترين راه‌هاي اخذ پاسپورت اين كشور است. همچنين با اجاره ملك در اين كشور نيز مي‌توانيد اقامت موقت اين كشور را بگيريد.

مراحل خريد ملك تركيه

چگونه مي‌توانيم اقدام به خريد ملك در تركيه كنيم؟ زماني كه آپارتمان و يا ملك مورد نظر خود را پيدا كرديد مي‌توانيد نسبت به عقد قرارداد اقدام كنيد. يكي از مزاياي خريد ملك در تركيه اين است كه سرمايه گذاران خارجي در مدت زمان حضورشان در اين كشور از وجود يك مترجم حقوقي برخوردار مي‌شوند؛ اين مترجم از سوي دفاتر اسناد رسمي دولت منصوب مي‌شود. پس از آن بايد گذرنامه خود را براي ترجمه به دفتر اسناد رسمي ببريد؛ اين اقدام از سوي دولت تركيه يكي از الزامات براي خريد ملك تركيه است.

بهترين شهرهاي تركيه براي خريد آپارتمان

كدام شهر تركيه براي خريد ملك و سرمايه گذاري مناسب‌تر است؟ طي چندين سال گذشته صنعت ساخت‌وساز كشور تركيه به واسطه افزايش تقاضاي خريد ملك در تركيه و هجوم سرمايه گذاران خارجي به اين كشور رونق زيادي پيدا كرده است. اگر قصد خريد ملك در تركيه داريد، ادامه اين مقاله را مطالعه كنيد. ليستي از بهترين شهرهاي تركيه براي خريد آپارتمان و ملك به شما كمك مي‌كند تا براي سرمايه گذاري در اين كشور راحت‌تر تصميم گيري كنيد.

آلانيا

آلانيا يكي از خوش آب و هواترين شهرهاي تركيه است كه نظر بسياري از سرمايه گذاران خارجي را به سوي خود جلب كرده است. يكي ديگر از مزيت‌هاي اين شهر براي خريد ملك، نزديكي فرودگاه آلانيا است كه جذابيت سكونت در اين شهر زيبا را دوچندان كرده است. زندگي در شهر آلانيا با توجه به اينكه يك شهر ساحلي محسوب مي‌شود داراي مزايا و معايب متعددي است.

يكي از معايب خريد آپارتمان در شهرهاي ساحلي تركيه، شلوغ بودن اين شهرها در فصل‌هاي توريستي سال است. بنابراين اگر قصد خريد آپارتمان در اين شهر را داريد بايد بدانيد كه آلانيا در تابستان چيزي حدود سه برابر جمعيت خود گردشگر مي‌پذيرد؛ پس در تابستان نمي‌توان آن را شهري آرام براي سكونت دانست. اما مزاياي خريد ملك در اين شهر، رونق رو به افزايش آن به واسطه ورود همين گردشگران خارجي است.

آنتاليا

يكي ديگر از انتخاب‌هاي ايده آل براي خريد ملك در تركيه شهر آنتاليا است. از ديد بيشتر سرمايه گذاران خارجي، آنتاليا بهترين مقصد براي سرمايه گذاري از طريق خريد ملك است. آب و هواي مطبوع و سواحل زيبا تنها بخشي از جاذبه‌هاي توريستي اين شهر به شمار مي‌روند.

اگر قصد سرمايه گذاري در آنتاليا داريد، مي‌توانيد باتوجه به بودجه خود ويلايي كنار دريا و يا آپارتماني مدرن در مركز شهر را براي سرمايه گذاري انتخاب كنيد. قيمت خريد ملك در آنتاليا مانند هر شهري ديگري متناسب با هر منطقه متفاوت است. اگر به دنبال خريد آپارتمان‌هايي با قيمت مناسب در آنتاليا هستيد، مناطق «كپز» و «دوش‌ملتي» منطقه‌هاي مناسبي به شمار مي‌روند. براي خريد آپارتمان‌هايي لوكس‌تر و گران‌تر بايد سري به منطقه‌هاي «لارا» و «كونيالتي» بزنيد.

استانبول

كمتر كسي است كه با محبوب‌ترين شهر تركيه آشنايي نداشته باشد! استانبول در شمال غربي تركيه و در دو قاره آسيايي و اروپايي گسترده شده است و يكي از مناسب‌ترين شهرها براي خريد ملك تركيه به شمار مي‌رود. هدفتان از سرمايه گذاري املاك در تركيه چيست؟ آيا با هدف اقامت و زندگي قصد سرمايه گذاري در اين كشور داريد و يا تنها با اهداف گردشگري مي‌خواهيد ملكي در اين كشور خريداري كنيد؟

هدفتان از سرمايه گذاري در تركيه هر چه كه باشد، مي‌توانيد متناسب با بودجه خود ملكي مناسب در يكي از شهرهاي آن مانند استانبول خريداري كنيد. هم‌اكنون بسياري از سرمايه گذاران مشتاق هستند تا آپارتمان‌هاي لوكس و نوسازي كه در مركز شهر استانبول توسط معروف‌ترين معماران جهان ساخته شده‌اند را خريداري كنند. بي‌شك استانبول يكي از بهترين شهرهاي جهان براي خريد ملك و سرمايه گذاري است. اما اگر مي‌خواهيد از طريق خريد ملك در اين شهر سرمايه گذاري كنيد، حتما از مشاوره‌هاي تخصصي استفاده كنيد.

بودروم

يكي ديگر از شهرهاي مناسب براي سرمايه گذاري شهر بودروم است كه در جوار سواحل اژه واقع شده است. زيبايي وصف ناپذير اين شهر آن را به يكي از محبوب‌ترين مقاصد براي خريد ملك و سرمايه گذاري در دنيا تبديل كرده است. گردشگران خارجي اين شهر را به عنوان بهشت اماكن فرهنگي و تاريخي و مكاني براي انجام فعاليت‌هاي ورزشي تبديل كرده است.

بسياري از املاكي كه در اين شهر به فروش مي‌رسند در دامنه كوه قرار گرفته‌اند. به همين خاطر ويلاهاي اين شهر داراي ويوي دريا بوده و همين موضوع بودروم را به يكي انتخاب‌هاي سرمايه گذاران خارجي تبديل كرده است.

عنوان :

بهترين شهرهاي تركيه براي خريد آپارتمان

متا:

براي خريد ملك در تركيه چه شهرهايي مناسب است؟ قيمت خريد ملك در تركيه چقدر است؟