یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

۲۳ بازديد

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

نقش و كاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسكوني پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله حفاظ پله فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و ,روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما بايد بتوانيد نوع هاي جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور زشت ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد.

نوع هاي حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده

ساخت اين نوع حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميتوانيد خريد حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. نوع هاي مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها استفاده كنيد. حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده شامل نوع هاي زير است:

حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده آكاردئوني

علت اين نوع نامگذاري اين است كه اين نوع حفاظ ها شبيه به آكاردئون هستند. حفاظ پنجره آهني از نوع آكاردئوني در واقع از نوع تاشو است كه يك طرف آن زمان بسته شدن كاملا جمع خواهد شد. شما ميتوانيد توسط اين نوع حفاظ ها، قسمت وسيعي از پنجره را تحت پوشش قرار دهيد. قطعات اين سازه ها بايد به شكلي هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشيد كه براي استفاده از حفاظ آكاردئوني همچنين بايد از دو قفل استفاده كنيد تا امنيت را ايجاد كنيد.

منظور از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه نوع هاي مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها تنها يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

زماني كه مي گوييم قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با نوع هاي قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها آشنا كنيم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

قبل از اقدام براي تعمير آسانسور بخوانيد

۲۱ بازديد

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

تفاوت دوربين مداربسته HD و FULL HD

۳۰ بازديد

تفاوت دوربين مداربسته HD و FULL HD

 

نوع  دوربين مداربسته  به كار گرفته شده در هر جايي، وابسته به نوع آن مكان مي باشد. هر كدام از دوربين هاي مداربسته از نظر رزولوشن متفاوت هستند كه كيفيت HD و FULL HD رايج ترين و با كيفيت ترين آنهاست. در ادامه به مقايسه اين دو كيفيت در دوربين هاي مدار بسته مي پردازيم.

فرمت پخش HD در دوربين مدار بسته

High Defenition كه به اختصار HD خوانده مي شود از لحاظ لغوي به معناي كيفيت بالا مي باشد. HD در واقع بيان كننده رزولوشن ???*???? پيكسل است كه اصطلاحا به آن رزولوشن 720 نيز گفته مي شود.
در مقياس مگاپيكسلي رزولوشن 720 تقريبا برابر با 1 مگاپيكسل در نظر گرفته مي شود. اعداد 720 و 1080 معرف رزولوشن هاي افقي هستند. در نتيجه، دوربين هاي HD با رزولوشن 720p مي توانند تصاويري با كيفيت 1280×720 پيكسل ارائه كنند.

از لحاظ كارايي، كيفيت HD ، كيفيت قابل قبولي در دوربين هاي مداربسته محسوب مي شود. در اين دوربين ها امكان زوم كردن و مشاهده جزئيات سوژه ها به صورت جزئي امكان پذير است.
البته همانطور كه قبلا گفتيم؛ هر چه كيفيت تصاوير كمتر باشد فضاي كمتري را هم اشغال مي كند و به پهناي باند كمتري نيز نياز دارد. اين يكي از مهترين دلايلي است كه استفاده از دوربين هاي HD را رايج كرده است.

 
 

فرمت هاي HD در اسكن هاي مختلف:

 

720p ( 720×1280 – 720 lines, progressive scanned

1080i (1080×1920 – 1,080 lines, interlaced scanned

1080i (1080×1920 – 1,080 lines, progressive scanned


لازم به ذكر است كه تعداد خطوط/پيكسل ها و نوع اسكن مهم است چرا كه هر چه تعداد اين خطوط/پيكسل ها بيشتر باشد تصوير با كيفيت تري خواهيم داشت. نوع اسكن ذكر شده نيز در واقع بيانگر تكنولوژي بكار رفته در چيپ تصوير است.

تفاوت فرمت HD و Megapixel

در حوزه مگاپيكسل مي توان هر دوربين مداربسته اي را كه داراي رزولوشني بيش از يك ميليون پيكسل است، يك دوربين مگاپيكسل محسوب مي كرد. با اين حال فرمت HD نيز با كمي اختلاف مي تواند زير مجموعه اي از مگاپيكسل باشد.
در بازار سيستم هاي نظارت تصويري و مداربسته كمترين رزولوشن در محدوده مگاپيكسل، رزولوشن 1.3 مگاپيكسل است كه مقدار آن برابر با 1280×1024 پيكسل (يا 1.3 ميليون پيكسل) مي باشد. با پيشرفت تكنولوژي در حال حاضر نيز شاهد دوربين هايي با رزولوشن 10 مگاپيكسل در بازار هستيم.
با توجه به توضيحات گفته شده از لحاظ فني دوربين مداربسته با كيفيت HD، جزء دوربين هاي مگاپيكسلي محسوب نمي گردد اما از لحاظ عرفي آن را جزو همين دسته مي شناسند.
 

مزيت مهم

يكي از مزاياي مهم دوربين مدار بسته HD اين است كه به راحتي مي توان آن را جايگزين دوربين هاي آنالوگ قديمي و تيوي لايني نمود. چون اين دوربين ها با سيستم هاي NTSC يا PAL كاملا سازگار هستند مي توان بدون هيچ هزينه اضافي سيستم امنيتي خود را ارتقا بدهيد.

دوربين مدار بسته Full HD

فرمت Full HD برابر با ????x???? پيكسل مي باشد كه تقريبا معادل با 2 مگاپيكسل است. طبيعتا دوربين مدار بسته Full HD داراي كيفيت تصوير بالاتري نسبت به دوربين HD مي باشند.
از اين رو؛ دوربين هاي Full HD برخلاف HD كيفيت بالاتري دارند و جزييات در آنها به راحتي قابل مشاهده است. اما به همان ميزان نيز فضاي بيشتري از هارد و پهناي باند را نيز اشغال مي كند.
 

تفاوت دوربين مداربسته HD و Full HD

كيفيت تصوير

مهم ترين تفاوت ميان دوربين هاي HD و FULL HD وضوح تصوير يا همان رزولوشني است كه در تصاوير آنها نمايان مي شود. به همين دليل پيشنهاد مي شود براي مكان هايي كه از نظر امنيتي حساسيت بالايي دارند از دوربين هاي FULL HD استفاده شود.

پهناي باند و فضاي ذخيره سازي

همانطور كه گفتيم در دوربين هاي مداربسته هر چه كيفيت تصاوير بالاتر باشد حجم آنها نيز بيشتر مي شود. در نتيجه براي انتقال آنها به پهناي باند بيشتري نياز است. بالطبع فضاي بيشتري هم براي ذخيره سازي نياز دارد.

محيط هاي مناسب براي استفاده از دوربين مدار بسته HD و FULL HD

هر دو مدل را مي توان در محيط هاي داخلي و خارجي به كار برد. اما در محيط هايي كه ميزان نور آن پايين است بهتر است از مدل FULL HD استفاده كرد تا كيفيت تصاوير بهتر نمايش داده شود.

قيمت


كيفيت دوربين هاي FULL HD تقريبا 2 برابر كيفيت HD است، از طرفي FULL HD ها به دستگاه NVR قوي تري نياز دارند. به همين دليل دوربين هاي FULL HD نسبت به HD گرانتر هستند. از سوي ديگر براي مشاهده تصاوير به همان كيفيت ضبط شده نياز به مانيتورهاي با كيفيت است كه عامل ديگر افزايش هزينه است.

  1. https://www.plurk.com/p/ohf10u
  2. https://vk.com/wall531217510_32055
  3. https://hometownhomedecor.com/activity/p/466558/
  4. http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/457308/

 

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

۲۳ بازديد

با پيشرفت علم و تكنولوژي وسايل مكانيكي و به دنبال آن استفاده افراد از اين وسايل افزايش يافته است اما همواره ترس از نقص در سيستم هاي مكانيكي و ايجاد حادثه با افراد همراه بوده است.اين در حالي است كه بيشتر حوادث بزرگ بر اثر اهميت ندادن به سرويس آسانسور و يا خطاي انساني اتفاق افتاده است. با آسانسور مانا همراه باشيد تا بيشتر در اين زمينه صحبت كنيم.

ترس از سقوط آسانسور

ترس از گير كردن در آسانسور و يا سقوط آسانسور همواره ذهن افراد را درگير مي كند، كه بر اساس آمار هاي سالانه، آسانسور ها 80 ميليارد بار جا به جا مي شوند و افراد را با خود جا به جا مي كنند اين در حالي است كه سالانه تنها 27 نفر جان خودر را در حوادث آسانسور از دست مي دهند.

پس شانس مردن در حوادث آسانسور 0.00000015 درصد است اين ميزان 16 برابر كم تر از مرگ ناشي از سقوط از پله ها و 15 برابر كم تر از خطر استفاده از پله برقي است. نصب آسانسور  https://asansormana.com/   به طور استاندارد داراي سري ايمني مي باشند كه از اتفاق افتادن هر حادثه آسانسور جلوگير مي كند.

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

بعضي از افراد معتقد ند كه اگر زمان سقوط آسانسور شروع به بالا و پايين پريدن كنند در زمان برخورد آسانسور با زمين در هوا معلق بوده و اين كار باعث جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بررخورد كابين آسانسور با زمين مي شود، اما اين فكر بسيار غلط است، چون در زمان سقوط آسانسور شما زمان دقيق برخورد كابين آسانسور با زمين را نمي دانيد، كه كمي قبل از برخورد آسانسور با زمين به هوا بپريد همينطور وقتي شما به هوا مي پريد ديگر تعادلي در فرود خود نداشته و امكان دارد سر شما به سقف كابين آسانسور برخورد كند و يا زمان فرود با سر فرود بياييد.

بالا و پايين پريدن در زمان سقوط آسانسور به مراتب بهتر و خطر آن 10 برابر كم تر از آن است كه شما در زمان سقوط آسانسور ثابت بايستيد و كاري انجام ندهيد، ثابت ايستادن شما باعث مي شود كه همه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين از طريق پا به بدن شما وارد شده و در آخر صدمات جبران ناپذير به شما وارد مي شود.

در زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد تا كم ترين آسيب به ما وارد شود؟

بر اساس گفته هاي پژوهشگران دانشگاه ام اي تي اگر مي خواهيم شانس خود را براي آسيب نديدن در حوادث سقوط آسانسور بالا ببريم بايد در زمان سقوط آسانسور به پشت كف آسانسور دراز كشيده و يك دست اجسام نرمي كه همراه داريم مثل كيف يا كت را زير سر گذاشته تا از وارد شدن ضربه به سر جلوگيري كنيم و دست ديگر را روي صورت قرار داده تا اگر قطعاتي از كابين آسانسور سقوط كرد با صورت شما برخورد نكند، دراز كشيدن شما كف كابين آسانسور باعث مي شود كه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين به طور متوازن در همه بدن شما پخش شده و از آسيب ديدن اعضاي بدن شما جلوگيري شود.

در سال 1945 يك هواپيما با ساختمان امپاير استيت برخورد كرد و انفجار باعث پاره شده كابل هاي آسانسور و در آخر سقوط آسانسور شد، به طرز معجزه آسايي تنها مسافر آسانسور كه يك خانم بود با خوابين از پشت كف كابين آسانسور از سقوط آسانسورر از 75 طبقه جان سالم به در برد.

اگر در زمان سقوط آسانسور در كابين آسانسور تنها نبوديم چه بايد كرد؟

راه حل دراز كشيدن در كف كابين آسانسور در زمان سقوط آسانسور زماني عملي است كه شما در آسانسور تنها باشيد و در كابين آسانسور فضايي كافي وجود داشته باشد حال اگر در كابين آسانسور تنها نبوديد چه بايد كرد؟ شما بايد كف زمين بنشينيد و همه وسايل نرمي كه همراه داريد را زير خود قرار دهيد و ديگر افراد حاضر را تشويق كنيد تا با شما همراه شوند، در كل بايد گفت در زمان سقوط آسانسور شما بايد همه تلاش خود را انجام دهيد تا سطح تماس بدن خود با كف كابين آسانسور را افزايش دهيد.

آيا زمان كافي براي انجام دادن اين اقدامات زمان سقوط آسانسور وجود دارد؟

همانطور كه قبلا هم اشاره شده قطعات زيادي در آسانسور براي پيشگيري از سقوط در آسانسور هاي استاندارد تعبيه شده است و مي توان گفت احتمال سقوط يك آسانسور استاندارد كه به طور مرتب مورد سرويس و نگهداري آسانسور ماهانه قرار مي گيرد صفر است و فقط در صورتي يك آسانسور سقوط مي كند كه همه اين قطعات از كار افتاده باشند.

براي مثال مي توان گفت اگر همه كابل هاي آسانسور پاره شوند پاراشوت از سقوط آسانسور جلوگيري مي كند، حال اگر زماني آسانسوري سقوط كند مدت زماني طول مي كشد تا همه قطعات سري ايمني از كار بيافتد و شما در اين مدت زمان مي توانيد همه اقدامات ذكر شده را انجام دهيد. 

منبع :  https://asansormana.com/

 

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده منصف https://sayehban.co/ براي خانه خود خريداري كنيد

۲۸ بازديد

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده  منصف  https://sayehban.co/   براي خانه خود خريداري كنيد

 

دلايل زيادي وجود دارد كه بايد خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود را در نظر بگيريد. بر خلاف سايبان هاي ثابت ، سايبان هاي جمع شونده به شما اين امكان را مي دهند كه هم از سايه و هم از نور آفتاب لذت ببريد ، زيرا با فشار ساده يك دكمه يا چرخاندن دسته ، مي توانيد آنها را گسترش داده و جمع كنيد. بعلاوه ، سايبان هاي جمع شونده را مي توان به آساني جمع كرد و براي محافظت در برابر طوفان و آب و هواي زمستاني محصور كرد ، كه اين ويژگي مي تواند طول عمر آنها را در مقايسه با سايبان هاي ثابت كه در تمام طول سال بيرون مي مانند ، افزايش دهد.

 

علاوه بر قابليت باز شدن و جمع شدن ، دلايل ديگري نيز وجود دارد كه سايبان هاي جمع شونده را براي خانه خود در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، آنها مي توانند به بهبود بهره وري انرژي كمك كنند. در طول روز به خانه خود و تمام نور خورشيد كه از پنجره هاي شما تصفيه مي كند فكر كنيد. حتي با استفاده از پرده يا پرده ، نور خورشيد همچنان به بيرون پنجره شما وارد شده و باعث مي شود گرما به خانه شما منتقل شود. با نصب سايبان هاي جمع شونده ، مي توانيد ميزان نور خورشيد را كه به پنجره هاي شما مي رسد ، كاهش دهيد ، ميزان انتقال حرارت ايجاد شده را به حداقل برسانيد ، بار زيادي از سيستم تهويه مطبوع خود برداريد و به طور بالقوه مقداري از هزينه هاي قبوض آب و برق را ذخيره كنيد.

 

اگر علاقه مند به خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود هستيد ، به https://sayehban.co/  مراجعه كنيد. ما بزرگترين توليد كننده سايبان هاي متحرك سفارشي در ايالات متحده هستيم و مفتخريم كه بزرگترين پارچه انتخابي در صنعت را ارائه مي دهيم كه شامل بيش از 180 رنگ و طرح است. علاوه بر اين ، سايبان هاي ما از مواد با دوام مانند پارچه مصنوعي و قابهاي فولادي محكم تشكيل شده است ، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه دوام دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر با سايبان برقي منصف   تماس بگيريد و يكي از كارشناسان آگاه ما در اين زمينه خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع : 

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

 

 

 

https://www.mixcloud.com/sayehban554/

https://www.mightycause.com/user/9h0xhg/

https://disqus.com/by/mcadefensenow55/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2339648

http://bioimagingcore.be/q2a/user/sayehban554

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=sayehban554

https://letterboxd.com/sayehban554/

 

 

 

محصولات جديد ايران الكتريك 1400

۲۷ بازديد

محصولات جديد ايران الكتريك 1400

1400-04-21

 

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

تا پايان سال 30 مدل جديد از كليد و پريز ايران الكتريك در راه است.هر چند روز منتظر يك مدل محصول جديد باشيدايران الكتريك جديدترين مدل كليد و پريز هاي روز دنيا را با آخرين متد طراحي و براي شما به ارمغان مي آورد.محصولاتي لوكس مانند كليد و پريز هاي متال، كليد پريز كريستالي شيشه اي و چرمي و كليد و پريز هاي پلكسي – كليد پريز هاي طرح متال و كلي طرح و تنوع جديد كه شما را در دنيايي از خلاقيت و نوآوري و زيبايي و كيفيت محصور خواهد كرد.شما لايق كيفيت هستيد



https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

كليد پريز برليان پلكسي سفيد ايران الكتريك


 

كليد و پريز مدل پلكسي سفيد يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه با استفاده از متريال پلكسي گلاس سفيد تهيه شده است و علاوه بر زيبايي چشمگير داراي كيفيت فوق العاده بالايي ميباشد .

كليد پريز پلكسي ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور pelaxi بر روي مكانيزم هاي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از جنس پلكسي گلاس ميباشد كه همان كليد و پريز طلقي سفيد ميباشد كه علاوه بر زيبايي داراي مقاومت بسيار ميباشد و همچنين داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد پلكسي سفيد ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 24000 تومان ميباشد.جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.


https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

كليد پريز برليان پلكسي مشكي ايران الكتريك


 

كليد و پريز مدل پلكسي مشكي يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه با استفاده از متريال پلكسي گلاس مشكي تهيه شده است و علاوه بر زيبايي چشمگير داراي كيفيت فوق العاده بالايي ميباشد .

كليد پريز پلكسي ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور pelaxi بر روي مكانيزم هاي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از جنس پلكسي گلاس ميباشد كه همان كليد و پريز طلقي مشكي ميباشد كه علاوه بر زيبايي داراي مقاومت بسيار ميباشد و همچنين داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد پلكسي مشكي ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 26000 تومان ميباشد. جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.


كليد پريز

كليد پريز برليان طرح متال زيتوني


 

كليد و پريز طرح متال زيتوني يكي ديگر از محصولات جديد شركت ايران الكتريك ميباشد كه جزو كليد و پريز هاي لوكس ميباشد كه از پلي كربنات ساخته شده است و طرح خَش دار آن به گونه اي است كه دقيقا حس فلز را به شما القا ميكند و از لمس آن لذت خواهيد برد.

كليد پريز متال زيتوني ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور طرح متال بر روي مكانيزم هاي جديد و به روز شده ي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از پلي كربنات ميباشد ولي با عمليات هاي مختلف از جمله روكش كردن با آلياژهاي خاص همانند مس و همچنين آبكاري كردن علاوه بر كيفيت و دوام و استقامت بالا حس و حال كليد و پريز هاي فلزي را به مصرف كننده القا ميكند.كليد پريز متال زيتوني داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد طرح متال زيتوني ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 35000 تومان ميباشد. جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.

 

 

آموزش طراحي لباس

۲۵ بازديد

آموزش طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس  پس از اين دوره ، تعدادي از خانه هاي طراحي شروع به استفاده از هنرمندان طراحي لباس براي ايجاد الگوهاي لباس كردند. الگوها در اختيار مشتري قرار مي گيرد و در صورت تمايل مي تواند آنها را سفارش دهد. در اين دوره بود كه به جاي سيستم قبلي كه در آن لباس هاي كامل دوخته مي شد ، سنت الگو معرفي شد و سپس دوخت شروع شد

 

 

آموزش طراحي لباس پوشاك يكي از مواردي است كه از گذشته تا به امروز مورد نياز است و به مرور زمان مي تواند وجود داشته باشد. همانطور كه در حال حاضر يك لباس خاص براي هر گروه سني و اندازه وجود دارد. طراحي لباس نوزاد ، طراحي لباس عروس ، طراحي لباس شنا ، طراحي لباس تجاري ، طراحي مانتو ، طراحي لباس ورزشي ، طراحي لباس فيلم و طراحي لباس تئاتر و ... اين را تاييد مي كنم. بنابراين ، با تحصيل در زمينه اي مرتبط با طراحي لباس و لباس ، بيش از گذشته حضور خواهيد داشت و وضعيت مد در جهان دائما در حال بهبود است.

 

آموزش طراحي لباس  بنابراين ، نه تنها در ايران ، بلكه در كل جهان ، علاقه مشتاق مشتريان در اين زمينه جلب شده است. و فقط براي كساني كه در اين زمينه تجربه و استفاده مي كنند ، هميشه يك بازار كار معتبر و واقعاً خوب براي آموزش طراحي لباس براي معمار آينده كه به طراحي ، طراحي لباس و طراحي جلد علاقه دارد ، وجود دارد.

با گذشت زمان ، مفهوم طراحي مد به موارد ديگري مانند لوازم جانبي جواهرات مد ، كيف ، كفش و غيره تبديل شد. آموزش طراحي لباس در آموزش طراحي لباس يكي از اين موارد است. طراحي لباس را مي توان هنر خلق لباس تعريف كرد. در واقع ، طراحي مد با طراحي لباس فاصله دارد. طراحي مد جديد به يك صنعت تمام عيار تبديل شده است و به عنوان يك گزينه شغلي در سراسر جهان پذيرفته شده است. به غير از طراحي ، تعدادي از گزينه هاي شغلي ديگر نيز وجود دارد كه در طول زمان در صنعت ظاهر شده است.

 

 

زمينه طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  ريشه هاي طراحي مد به سال 1826 برمي گردد. اعتقاد بر اين است كه چارلز فردريك اولين طراح مد جهان از سال 1826 تا 1895 بوده است. او بود كه سنت خانه هاي مد را آغاز كرد و با خود گفت كه چه نوع لباسي براي آنها مناسب است.

.

 

پاريس پايتخت مد است

كلاس طراحي لباس در آغاز قرن بيستم ، تحولات جديد مد در پاريس رخ داد و از آنجا به ساير نقاط گسترش يافت. قبل از سفر به ديگر نقاط جهان ، طرح هاي جديد لباس را مشاهده كرده ايد. متولد پاريس. به عبارت ديگر ، پاريس به عنوان پايتخت مد ظاهر شد. در اواسط قرن بيستم ، توليد لباس هاي روزمره آغاز شد. توليد بيشتر افزايش يافت و مردم شروع به انتخاب لباس هاي بيشتر كردند. در اواخر قرن بيستم ، آگاهي از مد در بين مردم افزايش يافت و به جاي تكيه بر روند بازار ، آنها شروع به انتخاب لباس براي خود بر اساس راحتي و استايل خود كردند.

 

 

در آموزش طراحي لباس چه مي گذرد؟

كلاس طراحي لباس  همانطور كه گفته شد ، طراحي لباس به طور گسترده به عنوان يك گزينه شغلي پذيرفته شده است و بنابراين به شغلي شاد و سودآور نياز دارد. طراحي لباس در حال حاضر يك صنعت 3000 دلاري در جهان است و روز به روز در حال پيشرفت است. آموزش طراحي لباس و طراحي مد در سراسر جهان گسترش يافته است و من هر دوره آموزشي طراحي لباس را در زمينه هاي مختلف ارائه كرده ام تا وارد بازار جذاب و پرسود مد شوم. تعداد دانشجوياني كه طراحي لباس را حرفه اي جدي مي دانند و در دوره هاي مشابه آموزش طراحي لباس شركت كرده اند ، در طول اين سالها افزايش يافته است.

 

كلاس طراحي لباس  تفاوت بين طراحي مد جديد و طراحي مد در گذشته

يك تخصص جديد در طراحي مد وجود دارد و هر دوره آموزشي خدمات متفاوتي از لباس هاي مختلف ارائه مي دهد. چندين گزينه براي انتخاب طراح لباس وجود دارد ، از جمله لباس زير ، لباس شنا ، لباس زنانه ، لباس عروس ، لباس كودكان ، لباس مردانه ، كفش ، كيف هاي دستي و ... تعداد زيادي فرصت شغلي براي آنها ، از جمله كار در آموزش و پرورش. طرح. آنها همچنين در آموزش طراحي لباس با شركت هاي پوشاك جديد و خانه هاي مد همكاري مي كنند. آنها همچنين ممكن است متناسب با سليقه بازار انبوه در منسوجات شركت كنند. ساير گزينه هاي شغلي طراحان لباس ممكن است در فروشگاه هاي تخصصي ذكر شود.

 

نكته:

كلاس طراحي لباس  پيشرفت هايي در طراحي مد ايجاد شده است تا مسيرهاي شغلي ديگري مانند مدل مو ، آرايشگاه ، آرايشگاه ، مشاوران مد ، عكاسان مد ، وبلاگ نويسان و موارد ديگر را ايجاد كند.

 

يكي ديگر از تغييرات مهم كه در صنعت طراحي لباس در چند وقت اخير اتفاق افتاده ، افزايش استفاده از رايانه و فناوري است. افزونه بسته نرم افزاري طوري طراحي شده است كه به راحتي و به سرعت در طراحان طراحي و ساير موارد توليد لباس به طراحان دسترسي پيدا كند ، به طوري كه در آموزش طراحي لباس جانبازان خود به طور كلي با آن آشنا شويد.

 

كلاس طراحي لباس  طراحي لباس نيز به عنوان يك تجارت رشد كرده است. طراحان نه تنها در زمان خود بلكه در سطح بين المللي نيز مشهور شدند. تعداد نمايشگاه ها و شركت هاي مد در موارد جديد به طور چشمگيري افزايش يافته است. با يادگيري طراحي لباس هاي معتبر مانند مدرسه جانبازان خود ، از be استفاده كنيد.

منبع :

https://www.driveing.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3/

 

 

 

انواع درب حياط ساده و شيك

۲۴ بازديد

انواع درب حياط ساده و شيك

همانطور كه اطلاع داريد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارخانه هاي بزرگ و كارگاه هاي صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي جنوبي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب حياط ساده و شيك

ساخت درب حياط ساده و شيك سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي فرفورژه اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ساده و شيك از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ساده و شيك فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني چگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد كه آهنگراني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند كرد. در اين بين، دست كساني كه در زمينه ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني فعاليت مي كنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه برخي از اين افراد به شما كمك خواهند كرد كه انتخاب درست تري داشته باشيد اما نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نوعي كه مورد نظر شماست كدام است.

يكي از صنايعي كه امروزه به يك صنعت پركاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني است كه به شما اجازه مي دهد تا كار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد كه به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده كنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي كه امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از اين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در دست داشته باشيد كه بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي كه امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند كه رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

جنس قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه كنيد. يكي از رايج ترين انواع قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع نرده هاي فرفورژه است كه شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است .

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

۲۱ بازديد

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

به طور كلي قطع و وصل شدن تصوير در دو حالت ديده مي شود: يا اينكه تصوير به طور كلي قطع شده و مجددا بعد از چند ثانيه وصل مي شود و يا اينكه بخشي از تصوير به شدت تيره شده و تصوير آن قابل ديدن نيست. اين موضوع امكان دارد به علت مشكل قطعاتي مثل بك لايت، مين برد، پاور و يا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما همواره با اين اشكالي روبرو شده است بايد براي حل اشكال سريعتر دست به كار شده و اشكال را حل كنيد. براي اين كار مي توانيد از متخصصين نمايندگي سرويس تي وي كمك بخواهيد. اين نمايندگي يكي از بهترين و مجهزترين نمايندگي تلويزيون در تهران است كه همه خدمات خود را همراه با ضمانت معتبر به مراجعين ارائه مي كند. در ادامه با علل قطع و وصل شدن تلويزيون آشنا مي شويد.

علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

اشكالات مختلفي در سخت افزار تلويزيون امكان دارد باعث قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون شود. براي حل اين اشكال بايد قبل از هر چيز علل ايجاد اين اشكال -با بررسي دقيق- شناسايي شود. در ادامه مهمترين عللي كه امكان دارد باعث ايجاد اين اشكالي در تلويزيون شوند را بررسي مي كنيم. دقت كنيد كه تشخيص دليل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصين خبره انجام مي شود. در اين رابطه آن ها با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند، تلويزيون را بررسي مي كنند. آن ها بعد از بررسي امكان دارد به يكي از علل زير برسند:

مشكل بك لايت تلويزيون

مشكل لامپ هاي تصوير، يكي از رايج ترين علل قطع شدن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، وقتي كه يك يا چند لامپ خراب شود و از كار بيفتد به تدريج تعداد لامپ هاي خراب بيشتر شده و با سوختن كامل سري لامپ، تصوير تلويزيون كاملا قطع مي شود. اين امر در تلويزيون هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت تر است. وقتي كه يك سري از لامپ ها خراب شود، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سري خراب براي يك لحظه روشن شده و مجددا خاموش مي شود. اگر اشكال تصوير از بك لايت باشد در اين صورت با تعويض آن اشكال برطرف خواهد شد. مي توانيد براي تعويض قطعات با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل مين برد تلويزيون

مين برد يكي از قطعاتي است كه با تصوير تلويزيون و قطعاتي كه باعث نمايش تصوير مي شوند ارتباط تنگاتنگي دارد. اختلال در اين قطعه، تأثير نامطلوبي بر تصوير دارد و امكان دارد يكي از علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون باشد. در شرايطي كه مين برد مشكل داشته باشد حتي امكان دارد تلويزيون به صورت خودكار خاموش و روشن شود. براي تعمير تلويزيون سامسونگ و سوني، ال جي و ... مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل در پنل تلويزيون

ضعيف شدن پنل و يا قطع اتصالات آن هم مي تواند يكي ديگر از عوامل تأثيرگذار بر قطع شدن تصوير باشد. اگرچه اين موضوع امكان دارد به ندرت اتفاق بيفتد اما كار كردن بيش از حد تلويزيون، ضربه خوردن و ريختن مايعات روي تلويزيون مي تواند باعث اختلال در عملكرد پنل شود. تشخيص مشكل پنل تنها توسط متخصصين صورت مي گيرد. در صورت نياز به خدمات تخصصي مرتبط با اين بخش از تلويزيون مي توانيد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سامسونگ يا سوني و ال جي تماس بگيريد.

مشكل برد پاور

يكي از بخش هايي كه در تلويزيون نقش مهمي ايفا مي كند برد پاور است. اين قطعه با تقسيم جريان الكتريكي بين قطعات مختلف، انرژي مورد نياز را براي فعاليت آن ها تأمين مي كند. چنانچه اين قطعه خراب شده و يا اينكه ضعيف شده باشد، يكي از بخش هايي كه تحت تأثير قرار مي گيرد، مربوط به تصوير است. در شرايط مشكل برد پاور معمولا يا تصوير به طور كلي قطع شده و يا اينكه به شدت تيره مي شود.

حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

براي حل اين اشكال اول بايد علت ايجاد آن مشخص شود. بعد از اين موضوع مي توان اقدام به حل قطع شدن تصوير در تلويزيون كرد. پس اگر ريشه اشكال برگرفته از مشكل بك لايت، مين برد، برد پاور و يا پنل باشد در اين صورت با تعمير يا تعويض اين قطعات، اشكال برطرف مي شود. حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها بعد از بررسي تلويزيون و بررسي آن توسط تعميركار هاي تعمير تلويزيون صورت مي گيرد. البته دقت كنيد هريك از قطعاتي كه مشكل داشته باشند امكان دارد آسيب آن ها در حدي باشد كه امكان تعمير نداشته باشند. در اين صورت راه حل اشكال تنها با تعويض قطعات عملي مي شود.

براي تعمير تلويزيون در منزل با ما تماس بگيريد

اگر در طول روزهاي اخير شاهد ايجاد اشكال در عملكرد تلويزيون خود بوده ايد اما به هر علت امكان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه را نداريد مي توانيد از خدمات سرويس در محل تلويزيون كمك بگيريد. مزيت اين سرويس عدم نياز به جابجايي تلويزيون، كاهش هزينه هاي مشتري و صرفه جويي در زمان است. همينطور از اين طريق شما مي توانيد بر همه فرآيندهاي تعمير نظاره گر باشيد. براي استفاده از اين سرويس بايد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ       تماس گرفته و درخواستي مبني بر نياز به حضور كارشناس تلويزيون در محل سرويس تي وي https://servictv.ir را ثبت كنيد.