یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

مزاياي داشتن يك فرش تميز تر

۴۴ بازديد

 

c40b_2.jpg

فرش عضو جدايي ناپذير از خانه‌ي هر ايراني است كه جلوه‌ي زيبا و باشكوهي به آن مي‌بخشد. اما زيبايي يك فرش زماني مشخص مي‌ شود كه تميز هم باشد.

شستن فرش به صورت روتين مي‌تواند مزاياي زيادي داشته باشد به شرط اينكه زير نظر متخصصين و با شوينده‌هاي با كيفيت و به روش صحيح انجام شود در غير اين صورت ممكن است نتيجه‌ي عكس داده و از بين رفتن فرش شود. ما در قاليشويي كاردان، شستن فرش را يك تخصص مي دانيم و آن به صورت حرفه اي انجام مي دهيم تا بهترين نتيجه بدست آيد.

مزاياي تميز كردن فرش

عمر فرش شما را افزايش مي دهد

برخلاف تصور بسياري از افراد، يكي از مزاياي شستن روتين فرش، افزايش طول عمر آن است. با گذشت زمان، خاك، گرد و غبار، مواد آلرژي‌زا در فرش جمع شده و بين الياف قرار مي گيرند كه در نهايت مي تواند باعث شكسته شدن و خراب شدن الياف آن شود.

از بين بردن اين خاك و كثيفي‌هاي جمع شده به بهبود طول عمر فرش كمك مي كند، زيرا گرد و غبار و بقاياي ديگر، بيشتر از فرش تميز، به يك فرش كثيف مي چسبند. فرش شويان حرفه اي در قاليشويي كاردان، بهترين قاليشويي در نياوران معمولاً از روش هاي تميز كردن حرفه اي متناسب با الياف فرش استفاده مي كنند تا آلودگي هاي به دائم افتاده در بافت الياف را بطور موثر برداشته و فرش را تميز كنند.

به داشتن يك محيط سالم كمك مي كند

برخي از گرد و غبار و مواد آلرژي زا كه در الياف فرش گير مي‌افتند ممكن است به هواي تنفسي راه پيدا كنند كه مي توانند باعث مشكلات تنفسي، واكنش هاي آلرژيك و ساير مشكلات سلامتي شود. وقتي شستشو فرش را به متخصصين بسپاريد؛ دماي مناسب آب مورد استفاده، باعث از بين رفتن اين مواد حساسيت زا مي شود به طوري كه ديگر تهديدي براي سلامتي نيستند و سطح فرش را كاملاً بهداشتي مي كنند.

حذف كامل آلودگي ها و باكتري ها

جاروبرقي فقط آلودگي هاي سطح فرش را پاك مي كند. بنابراين تمام آن بقايايي كه در الياف قرار گرفته اند، همان جا باقي ميمانند تا زماني كه تحت درمان تخصصي قرار بگيرند. با گذشت زمان، اين موضوع باعث سايش بيش از حد الياف شده و باعث مي شود آنها سريعتر خراب شوند. باكتري هاي موجود در فرش باعث ايجاد بو نيز مي شوند، و در نتيجه تنفس براي افرادي كه با آسم يا آلرژي مبارزه مي كنند دشوارتر مي شود.

لكه هاي فرش را به صورت تخصصي از بين مي برد

برخي لكه ها به آساني از فرش پاك نمي شوند و گاهي در اثر امتحان كردن شوينده هاي مختلف، وضعيت فرش حتي بدتر مي شود. از مزاياي شستشوي فرش توسط فرش شويي هاي حرفه اي مانند قاليشويي كاردان در نياوران اين است كه مي دانند براي از بين بردن هر لكه از چه شوينده اي و به چه مقدار استفاده كنند.

فرش صد در صد پاك مي شود.

در حالي كه استفاده از تجهيزات مدرن در فرش شويي‌ها باعث مي شود باقي مانده اي روي فرش به جاي نماند، با اين حال اگر تجهيزات يا محصولات شوينده قديمي يا بي‌كيفيت باشند، نمي توانند كارآمدي كافي را داشته باشند و برخي از محلول هاي تميز كننده را روي فرش باقي مي گذارند.

از طرف ديگر، در اين قاليشويي در نياوران تجهيزات مورد استفاده ي متخصصان به روز هستند و از محصولات شستشوي قوي براي بازگرداندن فرش به شرايط جديد استفاده مي شود. آنها همچنين از روش استخراج آب گرم براي دستيابي به بهترين نتيجه استفاده مي كنند و الياف را از هرگونه آلودگي و لكه پاك مي نمايند.

اثرات رفت و آمدي را كاهش مي دهد

تميز كردن فرش مي تواند اثرات خطوط رفت و آمد روي آن را كاهش داده و طول عمر فرش در مناطق پر رفت و آمد را افزايش دهد. مناطقي از فرش كه ترافيك قابل توجهي دارند، از جمله راهروها، اتاق هاي نشيمن، آشپزخانه و غيره، خيلي سريعتر از اتاق هاي خواب يا زير كاناپه خراب مي شوند. اما مزيت تميز كردن فرش در قاليشويي كاردان در نياوران اين است كه آنها خاك و اثرات خطوط ترافيكي را از بين مي برند.

ظاهر كلي اتاق را بهتر مي كند

آيا مي دانيد فرش مهمترين اثاثيه‌ي اتاق است؟ همچنين يكي از وسايلي است كه بيشترين استفاده را دارد. منطقي است. اگرچه ممكن است در ابتدا شخص متوجه‌ي آن نشود، اما به مرور زمان اتاق فقط به دليل وضعيت فرش مي‌تواند كثيف و قديمي به نظر برسد. تميز كردن فرش حرفه اي علاوه بر اينكه باعث مي شود الياف فرش جديد به نظر برسند، بلكه باعث زيبايي اتاق نيز مي شود.

كلام آخر

در حالي كه مزيت‌هاي شستن روتين فرش زياد است با اين حال، براي آنكه بهترين نتايج حاصل شود، بايد توسط متخصصين و با تجهيزات مربوطه انجام شود در غير اين صورت شما تنها وقت و پول خود را هدر داده ايد و تنها چيزي كه عايدتان شده است خستگي زياد است. قاليشويي كاردان با كمك نيروهاي آموزش ديده و فضا و شرايط كافي براي شستشوي فرش شما را دارد و تجربه اي جديد از نظافت و پاكيزگي را برايتان فراهم خواهد كرد.

شما عزيزان ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد.

منابع:

https://restorationmasterfinder.com/restoration/the-benefits-of-professional-carpet-cleaning/

 

 

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

۵۴ بازديد

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

هدف از نگارش اين محتوا آشنايي شما با پنجره دوجداره و موضوعات مرتبط اعم از تعمير پنجره دوجداره در تهران، رگلاژ پنجره دوجداره در تهران، تعويض پنجره دوجداره، انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره upvc مي باشد.

در واقع امروزه يكي از معروف ترين تجهيزات هر ساختماني پنجره هاي دو جداره مي باشند به گونه اي كه تقريبا همه ما با نام اين پنجره آشنا هستيم. پنجره دوجداره مزاياي بسيار زيادي دارد و به همين دليل وقتي شما براي خريد وسيله اي براي ساختمان به فروشگاهي برويد و از آن ها در مورد محصولاتي كه باعث صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند سوال كنيد مطمئنا يكي از تجهيزاتي كه نام مي برند پنجره دو جداره است.

دليل اين امر هم ساختار بسيار خاص و منحصر به فرد اين نوع پنجره ها است. پنجره هاي دو جداره داراي نوعي شيشه عايق هستند كه اين عايق مي تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگيري كند. ما در ادامه قصد داريم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت كنيم. اگر مي خواهيد بيشتر با اين وسيله به صرفه آشنا شويد مي توانيد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چيست؟

در واقع به پنجره هاي عايق پنجره هاي دو جداره مي گويند. ساختار اين نوع پنجره ها تركيبي از دو يا چند صفحه شيشه اي است كه اين اجزا با استفاده از يك اسپيسر از هم جدا شده اند. علاوه بر اين با استفاده از يك درزگير اوليه و يك درزگير كمكي در ساختار اين پنجره ها سبب شد كه پنجره هاي دو جداره كاملا نفوذ ناپذير مهر و موم شوند. در واقع مجموع اين تجهيزات سبب به وجود آمدن پنجره هاي دو جداره شد. لازم به ذكر است بدانيد در بين صفحات شيشه اي اين نوع پنجره فضايي وجود دارد كه با هوا پر شده است.

همان طور كه در بالا نيز اشاره نموديم اين پنجره ها سبب صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند و عملكرد حرارتي و دمايي پنجره را بهبود مي بخشند. در واقع اين عملكرد پنجره هاي دو جداره سبب كاهش هزينه هاي سيستم هاي گرمايشي و تهويه مطبوع يك ساختمان مي شود. علاوه بر اين اين پنجره ها مي توانند تراكم هواي سرد در داخل منزل را كاهش دهند و در اين صورت شما بدون احساس سرما به راحتي مي توانيد كنار پنجره بنشينيد. البته پنجره هاي دو جداره موجود در بازار انواع مختلفي كه دارند كه شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومينيومي و پنجره دوجداره چوبي مي باشد.  در واقع در سال 1360 اولين نمونه هاي پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد كه بعدها آلماني ها با پيشرفت در اين زمينه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه اين پنجره ها يكي از پركاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني بشمار مي روند. كه در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره ويستابست آشنا مي شويد.

تعويض پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره UPVC

در واقع اين نوع پنجره هاي دو جداره از پروفيل هاي UPVC ساخته مي شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغييرات سرما و گرما بسيار ايمن و مستحكم است و تغيير شكل نمي دهد. روش ساخت اين نوع پنجره هاي دو جداره به اين صورت است كه ابتدا پروفيل هاي UPVC را در سايزهاي مختلف برش مي زنند و سپس گالوانيزه مخصوص با ضخامت 5/1 ميليمتر را به صورت سرتاسري در داخل پروفيل مي اندازند و كنج هاي پنجره را به وسيله دستگاه جوش به يكديگر جوش داده مي دهند. در مرحله بعد يراق آلات مخصوص در قسمت هاي بازشو پنجره نصب مي شود. لازم به ذكر است بدانيد نكته اي كه در اين نوع پنجره هاي دو جداره بسيار حائز اهميت است استفاده از گالوانيزه هاي U شكل و يا قوطي شكل در داخل پنجره است. چرا كه پروفيل UPVC بدون اين گالوانيزه ها هيچ گونه مقاومت و استحكامي در برابر فشار باد ندارد و به راحتي تغيير شكل مي دهند و وجود اين گالوانيزه ها در اين نوع پنجره ها سبب افزايش استحكام پنجره ها مي شوند.

به همين دليل وجود گالوانيزه با ضخامت 5/1 ميليمتر و با ابعاد استاندارد در داخل اين نوع پنجره ها بسيار مهم است. اين نوع پنجره ها هم انواع مختلفي دارند كه از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  مي توان به پنجره هاي يو پي وي سي لولايي، كشويي، فولكس واگني و آكاردئوني اشاره كرد. نكته ديگري كه در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   بايد بدانيد اين است كه در زمان استفاده از پروفيل هاي  upvcدر اين نوع پنجره ها حتما بايد ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار هاي وارده از طرف باد بايد بررسي شود. لذا بايد بدانيد به دليل اينكه در استفاده از upvc محدوديت سايز وجود دارد لذا نمي توان ايمكتريال را براي پنجره هاي بزرگ استفاده كرد و اصلا مناسب نمي باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

 

انواع پنجره دوجداره upvc

در واقع شكل باز شدن اين نوع پنجره ها با توجه به نياز ساختمان متفاوت است و اين مساله سبب به وجود آمدن انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شد. از جمله انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شامل موارد زير مي باشد:

پنجره يو پي وي سي دو حالته طرح فرانسه:

اين نوع پنجره ها دو لنگه هستند كه با هم باز مي شوند. همچنين مي توان يك لنه را ثابت و ديگري را بازشو قرار داد.

پنجره يو پي وي سي فولكس واگني:

در اين نوع پنجره ها يراق آلات خاصي به كار رفته است كه سبب به وجود آمدن مدل هاي مختلفي مثل مدل مكانيكي، مدل اتوماتيك و مدل فول اتوماتيك شده است. باز شدن اين پنجره ها به صورت ريلي است و به دليل شباهت باز شدن درب آن ها با خودرو فولكس واگن به اين نام نامگذاري شدند. اين نوع درب ها فضاي بسيار كمي اشغال مي كنند.

 

قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي

 

تعويض پنجره دوجداره

يكي از مهم ترين دغدغه هاي مصرف كنندگان تعويض پنجره آلومينيومي با دوجداره با پنجره هاي قديمي است. بسياري از افراد به دلايل زيادي مثل صرفه ‌جويي در مصرف انرژي، جلوگيري از گسترش آلودگي‌ هاي صوتي، افزايش امنيت خانه و محيط كار،  كمك به محافظت از محيط زيست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعويض پنجره هاي قديمي خود با پنجره هاي دوجداره هستند. در اين راستا بايد بدانيد به دليل اينكه پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي داراي ساختار خاصي هستند قابليت جايگزيني و نصب در تمام سايزها و محل ها را دارند. از اين رو ديگر نگران تعويض پنجره هاي خود نباشيد چرا كه مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در سريع ترين زمان ممكن نصب كنيد و زيبايي منزلتان را چندين برابر كنيد.

قيمت پنجره دوجداره upvc

همان طور كه مي دانيد پنجره هاي دو جداره از مزاياي بسيار زيادي برخوردار هستند و به همين دليل امروزه اين پنجره ها به پركاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني تبديل شده اند حتي بسياري از افراد كه داراي پنجره هاي قديمي در ساختمان خود هستند خواهان تعويض آن با پنجره هاي دوجداره هستند لذا يكي از مهم ترين معيارها براي اين افراد كسب اطلاعات در مورد قيمت پنجره دوجداره upvc است كه در اين راستا بايد بدانيد فاكتورهاي مختلفي تعيين كننده قيمت اين نوع پنجره ها هستند كه شما مي توانيد بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه هاي نصب اين نوع پنجره ها تماس بگيريد و از قيمت انواع پنجره هاي دوجداره مطلع شويد.

 

 انواع پنجره دوجداره upvc

 

اين گروه ها مشغول به نصب و ارائه انواع پنجره هاي دوجداره  در طرح و مدل هاي متنوع و با استانداردهاي جهاني هستند. همچنين اگر نيازمند نصب و تعويض پنجره محل كار و منزلتان خستيد هم مي توانيد با اين گروه ها تماس حاصل فرماييد.

تعمير پنجره دوجداره در تهران

در برخي موارد بعد از نصب پنجره هاي دو جداره upvc به دليل پايين بودن كيفيت پروفيل هاي مصرفي در پنجره و يا نصب غير اصولي و خارج از استاندارد آن ها و يا عدم تخصص و مهارت نصاب در زمان نصب پنجره ها مشكلاتي نظير ورود سرما و گرد و غبار و يا ورود سر و صدا، همچنين بسته نشدن كامل قسمت بازشو پنجره و يا استفاده از يراق آلات نامرغوب كه سبب كاركرد بد پنجره ها و ايجاد مشكل براي ان ها مي شود كه سبب مي شود اين نوع پنجره ها نياز به تعمير و رگلاژ داشته باشند.

حال اگر شما با چنين مشكلي مواجه شديد و به دنبال تعميركاري براي تعمير پنجره دوجداره در تهران و يا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستيد بايد بدانيد با توجه به هزينه اي كه براي خريد اين پنجره ها صرف كرده ايد بايد يك تعميركار و نصاب ماهر و خبره اي تعمير آن را انجام دهد. لذا براي تعمير و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعميركار متخصص و حرفه اي برويد كه هم داراي مدارك آموزشي معتبر و هم تجربه كاري باشد تا بتواند هر گونه نقص و ايرادات پنجره هاي دو جداره upvc را رفع كند. علاوه براين كيفيت كار و قيمت مناسب و عملكرد سريع از ديگر ويژگي هايي است كه بايد يك نصاب و تعميركار حرفه اي داشته باشد.

پنجره دوجداره

 

در اين راستا امروزه گروه ها و شركت هاي مختلفي متشكل از نصابان و تعميركاران حرفه اي مشغول به فعاليت هستند كه آماده ارائه خدمات تعميرات تخصصي پنجره upvc در محل با بهترين كيفيت و نازلترين قيمت و در اسرع وقت در كليه نقاط تهران و حومه به همراه ضمانت هستند.

 

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده كنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه كسب و كار)

۵۹ بازديد

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده كنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه كسب و كار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يك راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور كنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينكه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل كنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يك سامانه ارسال خودكار پيامك بسپاريد.

اين كار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس كند كه به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامك، مخاطب احساس ميكند كه، ارسال كننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيك چيست؟

پيام هاي متني خودكار،  پيام هايي هستند كه در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص كردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه كشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينكه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامك ارسال كنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امكان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يك بار براي هميشه ايجاد كنيد.

تبريكات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است كه يك مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها كارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فكر كرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامك دلايلي است كه باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يك يادآوري مهم را فراموش نكنيد!!!

يكي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي كردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امكان را به شما خواهد داد كه بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت كنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يك پيام تبريك تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامك ها به صورت خودكار از طرف پنل پيامك، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با كمك سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نكنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامكي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يك قرار ملاقات دوستانه يا تبريك تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامك استفاده كنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چك و يا تبريك تولد به همكاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامك استفاده مي كنند.

ارسال زمان بندي شده در كمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در كمپين هاي بازاريابي ، ممكن است نياز باشد حجم تبليغات پيامكي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است كه دريك روز 1000 پيامك و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامك  ارسال شود.

در پنل پيامك ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي كنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص كنيد.

براي استفاده از يك پنل پيامكي حرفه اي، ابتدا ميبايست يك سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب كنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يك سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه كنيد.

 

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد

۵۶ بازديد

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد.

gc5z_b4.jpg

در اين بخش قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي بيشتر آشنا كنيم.

بازاريابي پيامكي شيوه اي از بازاريابي است كه اين روزها به دليل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراواني رو به رو شده است.

حتما مي دانيد يكي از اصلي ترين نياز ها براي صاحبين كسب و كار اين است كه بتوانند در گام اول نام برند، شركت، خدمات و محصولات شان را با  هزينه ي كمتر  معرفي كنند.

از اين جهت است كه قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي و مزاياي آن آشنا كنيم.

اگر شما نيز به واسطه  بيزينسي كه داريد، نياز به معرفي خود و كسب و كار تان داريد  استفاده از اس ام اس ماركتينگ را به شما پيشنهاد ميكنيم.

يكي از مهم ترين دغدغه هاي صاحبين كسب و كار، بالا بودن هزينه ها هست، دراين نوع بازاريابي احتياجي به صرف هزينه هاي سنگين براي تبليغات نميباشد.

با اختصاص دادن هزينه مقرون به صرفه ميتوانيد تعداد قابل توجهي از مخاطبان را هدف قرار دهيد.

ماهيت بازاريابي پيامكي

برخلاف فكر عموم، بازاريابي پيامكي فقط ارسال پيامك هاي تبليغاتي نيست، در بازاريابي پيامكي شما به واسطه ارسال و دريافت پيامك مي توانيد يك ارتباط با مشتريان و كاربران خود ايجاد كنيد و رضايت بيشتر آن ها را كسب كنيد.

چنانچه اصول بازاريابي پيامكي را به درستي رعايت كنيد، اين روش از موثرترين و ارزانترين روش هاي بازاريابي و رونق كسب كار است.

بازاريابي پيامكي يكي از شيوه هاي مدرن بازاريابي مي باشد كه در سال هاي اخير در كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در كشور ما نيز امروزه صاحبان كسب و كار بسيار مشتاق هستند تا به روش بازاريابي پيامكي اقدام به معرفي و تبليغات كسب و كار و خدماتشان نمايند.

در ابتدا استفاده از سامانه پيامكي، خريد و واگذاري پنل اس ام اس به صورت انحصاري فقط توسط چند شركت خاص انجام ميشد.

اين امر باعث ايجاد محدوديت در استفاده از پنل پيامك براي عموم ميشد.

در حال حاضر براي خريد پنل پيامك هيچ محدوديتي وجود ندارد، فقط كافيست در فضاي اينترنت سرچ كنيد تا به راحتي به يكي از اين سامانه ها دسترسي پيدا كنيد.

در بازاريابي پيامكي شما مي توانيد با خريد سامانه ارسال پيامك(پنل پيامك)،با حداقل هزينه و صرف انرژي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي شاهد بازدهي بيشتري باشيد.

اولين اقدام شما براي تبليغات در قالب بازاريابي پيامكي اين است كه در جهت خريد سامانه هاي پيامكي اقدامات لازم را انجام دهيد.

يك پنل اس ام اس به شما امكان ارسال انبوه پيامك،دريافت پيامك از سمت مخاطبان،گزارش گيري و بسياري موارد ديگر را ميدهد.

چرا بازاريابي پيامكي به صرفه تر است؟

دلايل بسياري  وجود دارد كه چرا بازاريابي پيامكي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي و بازاريابي به صرفه تر و كم هزينه تر است.

اما شايد يكي از دلايل مهم آن اين باشد كه شما در اين روش با خريد يك پنل پيامك براي استفاده از خدمات بازاريابي پيامكي تنها يكبار هزينه  خريداري را پرداخت مي كنيد.

سپس مي توانيد به صورت نا محدود و بسته به شرايط پنلي كه خريداري كرده ايد، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفي كسب و كار يا خدمات و يا محصول خود نماييد.

اين را در نظر داشته باشيد كه با خريد يك پنل اس ام اس حرفه اي، تعرفه ارسال شما هم ميتواند كاهش پيدا كنيد.

نكته ي حائز اهميت ديگري كه اس ام اس ماركتينگ را برايتان به صرفه تر از ساير روش هاي بازاريابي مي كند اين است كه  پوشش دهي بالايي دارد.

شما در يك بار اقدام به ارسال اس ام اس مي توانيد خدمات، محصول، كسب و كار و هر آنچه در نظر داريد را در چند ثانيه در معرض ديد هزاران نفر قرار دهيد و سپس شاهد باردهي بيشتر باشيد.

اين در صورتي ست كه شما براي به اشتراك گذاشتن تبليغات خود در اين حجم بالا و در هر شيوه ي ديگرينياز به صرف هزينه هاي  بيشتري بوديد.

اما اس ام اس ماركتينگ اين امكان را براي كاربرانش به وجود آورده تا با كمترين هزينه به بالاترين انتظار خود از بازاريابي به شيوه اي كاملا مدرن دست يابند.

 

باران چت|روم باران|چت روم باران

۵۲ بازديد

باران چت|روم باران|چت روم باران

روم باران چت قديمي ترين چت روم فارسي ميباشد كه توانست مخاطبان زيادي جذب كند با محيط شاد و صميمي  اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح Chat room/ چت باران ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است.

d738432_.jpeg

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم و دوست عزيزم كه الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشكر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم كرد و مطالبي چكيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده كامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند در دوره اي كه كشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبكه هاي ماهواره اي بهم ميريزد باراني چت روم بارون چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد اما سخني از مدير ترك چت : هدف ما ارامش و ايجاد كردن محيط شاد داخل چت باران براي فارسي زبانان ميباشد كه اتاق گفتگويي براي شهر هاي مختلف گرد اوري كرديم لطفا به دوستان خود ادرس هميشگي و ثابت ما ناز چت را به دوستان خود معرفي كنين و تجربه اي جديد كسب كنيد

 

 

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

۶۰ بازديد

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يكي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد كه از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد كه اگر كودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يك منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا كمي برخوردار بود حال اينكه اكنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيك آن ها ، ارتفاعاتي كوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود كاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد كه چطور ميتوان از انواع گردويي كه در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب كرد .بي جهت نيست كه ميگويند سودي كه توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميكنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است كه حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي كه بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست كه نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن كافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يكي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشكي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشك و كم آب قابل كشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازك و كاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول كاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه كوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبك نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فكر ميكنم نيازي به معرفي ندارد ! يك رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري كه منشا و منبع ان كشور آمريكا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد كاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يكي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پركشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. كيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشك مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي كند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يك رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته كاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 كيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما كه در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند كه چرا از بين ارقام نهال گردو يك رقم گردو را نميكاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يك رقم از انواع نهال گردو كه مناسبه كاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميكنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف كشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي كرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينكه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميكند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدك بكشد . اين رقم نهال گردو يكي از جديدترين درختان تجاري است كه از كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا كشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست كاغذي نازكي دارد، به طوريكه پوسته آن با دست و به راحتي قابل كنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، كرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريكايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .